/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Min mor og Elvis Presley .....
Fra : Fnollerpige
Vist : 554 gange
200 point
Dato : 07-12-02 15:34

Hej

Er der nogen herinde der kender et sted ( helst i DK ) hvor man evt. kan købe video med Elvis - jeg leder helt specifikt ( hvis den findes ) efter det show Elvis lavede på BBC - tror det var BBC i 68 - 69' hvor han er iført det her berømte sorte lædertøj......

Kan nogen hjælpe mig med det, så jeg kan gøre min søde mor glad ( og mig selv også *G )

Fnollerpige

Accepteret svar
Fra : rkl

Modtaget 210 point
Dato : 07-12-02 15:43

På den danske Elvis fanside kan du nok finde stort set alt hvad der er udgivet med Elvis. Ellers kan du sende dem en mail - Jeg mener hvis ikke de ved det? :)

http://www.elvispresley.dk/album_list.asp?os=Videotape&mode=long&vtype=2

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-12-02 16:17

ja tak lige det jeg søger ..... den er også allerede bestilt ....

Thx rkl - og her har du dine point

og snold dem nu ikke op på een gang *S

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-12-02 16:18

ja tak lige det jeg søger ..... den er også allerede bestilt ....

Thx rkl - og her har du dine point

og snold dem nu ikke op på een gang *S

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-12-02 16:19

*host*...upse