/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skærmbilled på Fjernsyn
Fra : Geep
Vist : 515 gange
500 point
Dato : 10-05-06 17:53

Hej alle

Fornylig købte jeg mig en ny bærbar, men glemte i min iver at sikre mig at der var TV-out med. Hvad gør jeg nu?? En ven nævnte noget om USB baseret TV-out?

Geep

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 500 point
Dato : 10-05-06 23:38

Hej, det kan godt lade sig gøre:

http://www.techlore.com/article/10061/

Du skal bruge en PC til TV adapter som f.eks den her:

http://www.danbit.dk/produkter/1509.phtml

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 11-05-06 11:55

Det lader jo til at være en mulighed, men er det den eneste?

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 11-05-06 23:16

Tja, den var jo ikke helt nem at hitte så det er ikke sikkert der kommer så meget mere...

Men du kan jo prøve at forhøje spørgsmålet og satse på der er nogen der kan komme med lidt flere guldkorn

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 12-05-06 10:22

Jeg prøver med højere point..
Hvis VGA-TV konverteren er den eneste mulighed hvor finder man så sådan en til en ordentlig pris? Synes ikke rigtig de bliver solgt i danmark. Det link der tidligere blev lagt er vist kun katalog salg..

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-05-06 11:29

Hvilke stik er der på tv'et?

Jeg har eksempelvis forbundet min bærbare til mit tv med et almindeligt skærmkabel

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 12-05-06 13:18

Der er kun scart og phono indgange på mit tv..

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 13-05-06 18:31

Hvis der kun er de to indgange, du nævner der,
så er det ikke muligt at slutte en pc til fjernsynet..

//Kettedk

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 13-05-06 20:42

Jo jo, selvfølgelig er det det! Der mangler bare en tv-out udgang i min bærbare.

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 13-05-06 22:02

Dit fjernsyn skal altså også have en PC-IN indgang

//Kettedk

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 13-05-06 23:43

Det undrer mig nu lidt.. jeg har aldrig haft problemer med at forbinde mit fjernsyn og min gamle computer via et tv-out scart stik af samme type som på nedenstående link.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800099

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 20-05-06 22:37

Det tyder på at den bedste og billigste løsning er denne;
http://av-connection.com/?HirachyID=846

Tak til lawitt for at lede mig på sporet..

Geep