/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Exit polls til hjemmeside
Fra : moltov
Vist : 539 gange
50 point
Dato : 10-05-06 13:09

Hvordan får jeg lavet nogle brugerundersøgelser på min hjemmeside? Det skal være gratis, da det er en fritidshjemmeside til et fodboldhold.

VH
Moltov

Accepteret svar
Fra : lassethorsted

Modtaget 60 point
Dato : 10-05-06 13:55

Se blandt andet min hjemmeside: www.odense-casuals.dk (registrer dig som bruger for at stemme)

Den er lavet i php fusion som kan hentes gratis på nettet, og har integreret afstemnings funktion. Alternativt kan du oprette en afstemning her, som du så kan linke til: http://www.newbie.dk/webservices/minivote/index.php

Lasse

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 10-05-06 15:52

Tak for svaret lassethorsted.

Newbie var lige hvad jeg manglede...

p.s. Iøvrigt god side du har...Kan nu bedre lide www.bif-support.dk

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 11-05-06 07:30

Ja fin side... indholdet er dog noget bras!