/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
whiskeytønde.....DESPERAT!!!!!
Fra : solling
Vist : 2940 gange
100 point
Dato : 09-05-06 23:26

JEG SØGER MED LYS OG LYGTER EFTER EN WHISKEYTØNDE, VINTØNDE EL. LIGN!!!!!!!!!!!!
og ja jeg ved godt at dette måske ikke er det rigtige sted og poste min besked, men jeg er som sagt desperat så jeg prøver lykken.
mit problem bunder faktisk at jeg netop selv har fået en gammel whiskeytønde sat op i min have til vandplanter. jeg var så heldig at min mand har slæbt rundt på denne gamle tønde i årevis... og nu kom den endelig til sin ret ...... MEN ..... så kom min søde mor forbi og blev helt forelsket i mit lille minivandland og nu ønsker hun sig sådan et til sin fødselsdag. jeg har selvfølgelig været inde på forskellige bødkersider og kigge og også på planteskolerne, men det er desværre ikke noget for en fattig studerendes pengepung ( har også annonceret i gul og gratis, dba osv uden held
så nu prøver jeg altså her, da jeg så gerne vil give sådan en i gave til min mor.
så hvis du har sådan en gammel tønde stående du alligevel ikke bruger eller ved hvor den kan erhverves billigt må du meget gerne kontakte mig på solling_line@hotmail.com
PÅ FORHÅND TUSIND TAK.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 110 point
Dato : 09-05-06 23:36

Har dem til 269,-, mener, det var i Bilka.

Hanne

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-05-06 23:38

Jeg har lige hørt om en der har købt en i bilka (Odense) i sidste weekend...
Måske har du en Bilka i nærheden der har en...
Der er ingen garanti..... men det er en meget frisk information..
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 09-05-06 23:42

Hej

Jeg har lige i søndags set at de hos Jem & Fix havde halve whisky tønder til salg.
Prisen lagde jeg desværre ikke mærke til !

Held og lykke med jagten.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : solling

Dato : 10-05-06 00:03

HEJ JEG VIL BESTEMT TAGE ET SMUT FORBI BILKA...... DEM DE HAVDE I JEM OG FIX ER DESVÆRRE FOR LAVE.....
MEN TAK FOR DE GODE TIPS

Kommentar
Fra : peter1215

Dato : 10-05-06 00:17

Plat Du
hej hedder line og bor i otterup på en dejlig gård sammen med min mand, 2 heste, 2 geder, dalmatineren viggo og katten eigil
Hov er det dig ?????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-05-06 02:06

Så hut, jeg visker, er det 269,- i Bilka.

Kommentar
Fra : solling

Dato : 10-05-06 09:27

ja det er mig hvorfor

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 17-06-06 11:51

Tak for svaret Camillasmoster.