/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Billeder til sang
Fra : KrisH
Vist : 595 gange
50 point
Dato : 09-05-06 15:41

Hej
Min svigerfar bliver 60 år i dag og vi står akut og mangler nogle billeder til at sætte på sangen - ikke almindelige billeder, men karikaturere, tegninger af ældre mænd eller lignende...er der ikke lige nogen som hurtigt har nogle gode/sjove fif og idéer til hvor jeg kan finde dem på nettet?

Med venlig hilsen
KrisH

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 60 point
Dato : 09-05-06 16:10

Lidt at vælge imellem http://www.chatbreak.dk/clipart/mennesker/mennesker.htm
- og med ham!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-05-06 16:51

Ja, det er rart at være i så god tid, hva'?

med svigerfar

Hanne

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 10-05-06 12:24

Det giver jeg dig virkelig ret i Hanne.

Jeg går ud fra at - KrisH - er en af de mange "curlingbørn" der findes i Danmark,
som er opdraget/Programmeret til, af især deres forældre, at alt drejer sig om dem
og så snart de ønsker noget, så bliver ethvert ønske opfyldt omgående.

Heldigvis har jeg fra min Far fået styrke til at give de 2 af mine 3 børn en lidt anden livsopfattelse,
selvom andre mennesker med stor påvirkningsgrad har forsøgt det modsatte, hvilket desværre
har påvirket dem, så de har en snert af curlingpåvirkningen.

Mit store spørgsmål er så: Hvem vil være med til at ændre på disse "Curlingforhold" ?

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-05-06 12:49

DkwM327 - opret en tråd om det - jeg er med!

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : KrisH

Dato : 10-05-06 21:58

Tak for svaret Balcanard.

Det var en meget brugbar side...desværre så vi den for sent og fandt på noget andet, men den er da klart brugbar til en anden gang.

Så tak for hjælpen!!!

Til jer andre - jeg er ikke klar over hvad I mener med curlingbørn overhovedet, men jeg har fået en fantastisk opdragelse og tager meget få ting for givet. Jeg er nok en af dem som har kæmpet mig til opnåelse af de mål jeg har nået i livet, så...

Med venlig hilsen
Kristina

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 10-05-06 22:22

Velbekomme - ja, et ganske stort udvalg af cliparts.

Kommentar
Fra : Cecilie99

Dato : 18-02-08 20:50

Hej Alle .

Jeg går i 9. klasse, og har en stor projekt uge her i næste uge (uge 9.)
Jeg og 2 andre piger, har valgt emnet CURLINGBØRN.

Derfo tænkte jeg om der var nogle af jer der vidste eller kendte noget til det som kunne hjælpe os lidt i gang da vi er på helt bar bund.

Tak på forhånd :D

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 18-02-08 21:00

Cecilie99 ==> Kan se, du er helt ny herinde - velkommen -. Der er ingen, der umiddelbart læser i de gamle afsluttede spørgsmål, så jeg opretter en tråd for dig under "Børn". OK med dig ??