/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Enhedsdriver kan ikke indlæses
Fra : axelbjarne
Vist : 580 gange
200 point
Dato : 08-05-06 13:55

På begge mine CD/DVD drev er der to gule udråbstegn, så de virker ikke. Enhedsdriveren kan ikke indlæses står der.
Hvad skyldes det???????

Med venlig hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-05-06 14:01

Slet de to drev i enhedshåndteing og genstart.
eller
tag det ene drev fra (CD)
Er de på samme datakabel (det flade) så bør DVD være master.

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 210 point
Dato : 08-05-06 14:06

løsningen hurde ligge her: http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no49

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-05-06 15:24

Tak for svaret hcma, det var bare fint. Det er dog utroligt, hvad vi kan komme ud for - bliver nok aldrig udlært i den.

med venlig hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 08-05-06 16:22

nej, det har du ret i. jeg kan heller ikke huske hverken det hele eller det halve, så hvis jeg har set et problem, der kommer spørgsmål om igen og igen, prøver jeg at samle det hele sammen og så uploade løsningen, for så er jo netop fri for at huske, bare jeg ved hvor jeg kan finde det

takker for point