/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
nogen der kender dette.
Fra : johnni
Vist : 445 gange
50 point
Dato : 07-05-06 22:56

hej er der nogen der kender dette
og er det skidt eller godt nok.
mvh johnni.
http://www.clearwire.dk/privat/html/produkter.html

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 60 point
Dato : 07-05-06 23:08

Der er delte meninger om det, men jeg kender en der bruger det, og som er godt tilfreds. Det er dog ikke specielt billigt.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 07-05-06 23:18

Synes også at prisen er lidt peberet, men efter hvad jeg har hørt skulle det fungere udemærket. Kan bare ikke se hvorfor man skulle vælge denne løsning fremfor en traditionel internetopkobling?

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 07-05-06 23:21

En anden ting du skal tage med i dine overvejelser er de hastigheder de udbyder. Du kan ikke få mere end 2 Mbit/512 kB/s, så hvis du bruger din forbindelse til andet end at surfe rundt på nettet (downloader/uploader store filer eller deler forbindelsen imellem flere computere) er det nok lige en tand for sløvt!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-05-06 23:29

Fordelen er, at du dels ikke behøver en telfonforbindelse, og altså ikke engang kobber i huset, den er mobil i og med at det eneste krav er at du er indenfor dækning og har strøm i nærheden

Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 08-05-06 00:12

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-05-06 00:15

Velbekomme , og tak for point.