/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Problem med install af Apache
Fra : 2100
Vist : 405 gange
60 point
Dato : 07-05-06 15:48

Problem med install af Apache HTTP server "apache_2.0.52-win32-x86-no_ssl.msi"
Mit styresystem er windows 2000 prof.
Ved install af Apache server får jeg denne fejlmeddelse og install går i stå. Jeg kommer ikke engang til det første velcome billede hvor jeg skal trykke Next for at forsætte install. Hvad kan dette skyldes.

Fejlmeddelse: syntax error on line 198 of C/Programmer/Apache Group/Apache2/conf/httpd.conf: Serveradmin takes one argument. The email adress of the server administrator Note the errors or messages above, and press the <ESC> key to exit. 18....

Underinstall. Er antivirus m.m slået fra.

Ved ikke om det kun er til XP, lige denne server her som beskrevet.

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 07-05-06 20:04

Som fejlmeddelelsen siger ville jeg kigge nærmere på den mail adresse, der står i httpd.conf

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 18-05-06 12:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål