/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
MSN
Fra : asim1
Vist : 1155 gange
200 point
Dato : 07-05-06 14:50

Hvordan fjerner man kontaktpersoner permanent på MSN?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-06 14:57

Har du prøvet at klikke på kontaktpersoner dernæst arranger kontaktpersoner, der får du mulighed for at slette.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 210 point
Dato : 07-05-06 15:36

Så længe DU står på DERES MSN-liste kan du ikke decideret fjerne dem, men du kan udelukke dem fra DIN liste så du ikke længere kan sende eller modtage fra dem. Når de opdager at du har foretaget dette skridt, kan de vel selv finde ud af også at fjerne dig fra deres liste. Så er de HELT fjernet, men altså heller ikke før. Du går i Funktioner - Indstillinger - Beskyttelse af personlige oplysninger. Der kan du selv snitte til som du vil. Du kan også se hvem der HAR tilføjet dig på deres liste o.m.a. Hilsen og fortsat god søndag. Arne

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 07-05-06 15:38

Du kan ikke slette kontaktpersoner, hvis dem du vil slette, har dig tilføjet som kontaktperson. Men du kan slette dem fra din liste over tilladte personer, så de kommer over i listen over blokerede personer og så håber på de går ind og sletter dig. Så vil de nemlig forsvinde helt. Ellers må du sende en mail til disse og bede dem slette dig, så forsvinder de nemlig også helt fra din liste. Tror ikke der er andre muligheder .......... desværre ...........

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-05-06 15:41

Højreklik på kontaktpersonen,2. nederst klikker du på slet, så kommer der yderligere en boks frem, hvor du klikker på bloker kontaktpersonen, så kan du ikke blive kontaktet mere af vedkommende, men kontaktpersonen kan stadig se, når du er online

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-06 15:48

Ja, det er rigtigt at kontaktpersonen også skal slette hvis han/hun skal forsvinde helt ud af "billedet"

Hvis han/hun ikke gør det, så vil han/hun kunne se dig på sin liste som værende offline.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 07-05-06 15:49

Nej Nordsted1 ........... når kontaktpersonen samtidig blokeres, kan vedkommende ikke se, når du er online.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-06 15:50

Der er forskel på at blokere og slette.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-06 16:00

Nordsted1

Der er noget, du har misforstået.

Hvis man blokerer eller sletter, der er stor forskel, så kan modparten ikke se om man er online eller ej.

Hvis man sletter en kontaktperson så forsvinder han/hun også ud af egen liste over kontaktpersoner. Den kontaktperson, som er blevet slettet vil stadig kunne se modparten som værende offline.

(men man kan finde de kontaktpersoner som man har slettet, hvis kontaktpersonen ikke har gjort det samme - slette)

Hvis du blokerer en kontaktperson så vil du altid kunne se om han/hun er off/online eller ej. Kontaktpersonen ser dig som værende offline.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-05-06 16:25

Grethes.... du har ret

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-06 16:41

Ja ja piger - det var da raart at I blev enige. Men det var mig der kom først med den rigtige og uddybende forklaring.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 07-05-06 16:43

Det har du da helt ret i AJ ..............

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-06 17:19

Den funktion, som arne.jakobsen beskriver kommer ud på det samme, som jeg beskrev kl. 14:57

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 07-05-06 17:24

Ja, ja ........... ans og den samme som jeg skrev 15.38, men vores er jo ikke så uddybende som ................. Men ikke yderligere kommentarer til det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-06 17:26

Det er da rigtigt ans. Forskellen er bare at JEG beskriver & forklarer, det gør du ikke. Så lad nu spørgeren selv beslutte hvem der har ydet den bedste hjælp. Jeg stoler fuldt og fast på at asim1 selv er i stand til at træffe en beslutning. Venlig hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : asim1

Dato : 07-05-06 19:14

Tak for svaret arne.jakobsen.
Det var et uddybende svar som jeg kunne bruge så nu har jeg fået nogle slettet og andre har fået en mail fra mig. Fortsat god aften.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-06 19:18

Det er bare OK. Altid glad for at kunne hjælpe med et godt råd.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-05-06 19:35

Start MSN messenger
Log på
kontaktpersoner > arranger kontaktpersoner > slet en kontaktperson
marker den der skal slettes
OK
Nu kan du vælge også at blokere personen så vedkommende ikke kan se dig eller kontakte dig.
[V] "jeg vil også blokere denne person"
Ja
Nu skulle du være fi for ham/hende. (tror jeg nok)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-06 19:58

e.c

Modparten vil se kontaktpersonen som værende offline.

Det er kun hvis modparten også sletter kontaktpersonen at det fungerer

Men den der sletter kan kun se de slettede personer ved at gå ind i funktioner.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-05-06 19:35

Ok - så nemt var det altså ikke.............så Ans du har ret i, at man lige skal tænke en gang. inden man godkender en kontaktperson.