/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Bykort over Beijing
Fra : syrena
Vist : 1173 gange
100 point
Dato : 07-05-06 11:40

Kan man finde et gratis bykort over Beijing (evt. med index over gader) på Nettet?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-06 11:49
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-06 11:52
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-06 15:43

Godt svar mirit. Man kunne jo også kigge i Google Earth, der er lige kommet en ny version. Google Earth kan downloades gratis via Google og er et dejligt verdenskort med meget mere.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-06 15:52

P.S.: Jeg har selv lige været inde og kigge på Beijing/Peking og der en masse gode satellitkort over byen samt en masse oplysninger. Det er i hvertfald et besøg værd hvis man påtænker at besøge Kinas hovedstad. God rejse.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 08-05-06 08:09

Vi søgte sidste år da vi var i Beijing og kunne ikke finde herhjemme så vi valgte at vente til vi ankom til Beijing der var de ti hundrede vis på alle sprog, er det din første tur der til.
Så glæd dig det er barer fedt ikke mindrer end 3 uger der.

Zita

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-07-06 18:44

Burde du ikke lukke dit spørgsmål nu? Det er mere end 8 uger siden du fik svar?