/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvorfor kan jeg ikke høre dét?
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 07-05-06 10:58

Hej..

Er her nogle der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan høre musik fra dr.dk/p3 som fx dem på denne side: http://dr.dk/P3/Tjenesten/HannaBue/20060504154724.htm

Når jeg trykker åbner der bare et nyt lille vindue, hvor der er hvidt inden i..

Nogle der ved hvad jeg kan gøre for at kunne høre det?

Mvh Simon

Accepteret svar
Fra : surfsusan

Modtaget 60 point
Dato : 07-05-06 11:03

Samme sker hos mig, MEN venter jeg længe nok, så er der lyd på og jeg må selv fjerne den hvide firkant... jeg bruger Firefox .... tror DR har kludret i det eller også skal man bruge IE ...

Har du ventet et pænt stykke tid? (jeg er på en webspeedforbindelse) ...

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 07-05-06 11:08

Prøv først at se om der er installeret en gammel dr/dk streamiong plugin..
hvis der er, så fjern den.
Så skulle du få mulighed for at installere den igen når du går ind igen.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 07-05-06 11:11

For at fjerne gammel: I explorer...:

funktioner - intyernetindstillinger - programmer - administrer

se efter DR under udgiver - marker program og enten deaktiver eller opdater.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 07-05-06 11:12

Anden mulighed er at der er en pop-up blokering øverst i det lille vindue.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-06 11:13

det kan være pga popup-blocker - evt i din firewall - prøv at bruge på CTRL samtidig som du klikker dig ind - det går fint nok her og jeg skal ikke vente

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 07-05-06 15:02

Har fundet ud af det var fordi jeg havde en for gammel version af Windows Media Player ..

Så ved i det.. :P

Godkendelse af svar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 07-05-06 15:39

Tak for svaret surfsusan.