/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Alternativ til single rock caf
Fra : pablo2005
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 07-05-06 00:06

Ved ikke om det er det rigtige sted jeg spørger. Men jeg er lidt frustreret. Jeg er single....og mine venner er det ikke. Derfor var jeg for første gang i dag i singlerock cafeen, det gik ikke så godt.

Jeg tilhører en kategori der enten er for gammel eller for ung, når det drejer sig om at møde mennesker. Og singlerock cafeen, der følte jeg mig udenfor pga alder....de varmeget ældre end jeg. Jeg er 39 år, og jeg søger en mulighed for at få venner og samvær med mennesker mellem 35-40 års alderen, men er det fuldstændig umuligt.

Jeg bor i silkeborg, og ville da gerne have et forslag på hvor man går hen for at møde mennesker i netop den aldersgruppe.

med venlig hilsen

Pablo2005

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-05-06 07:32

Det kommer bag på mig at du har haft den oplevelse på Single Rock, mine single venner er på min alder (38) og bruger meget at dyrke netop Single Rock, det er i henholdsvis Kolding og Århus, mon ike det bare var en uheldig aften?

Kommentar
Fra : pablo2005

Dato : 07-05-06 09:13

hej med dig

det kunne tænkes at det var fordi jeg kom alene. Der er ikke nogen af mine venner der er interesseret i at gå i en singleclub når de ikke er singler. Og jeg synes ikke at de var så gode til at komme hen til mig....men selvfølgelig...det kan da godt være at jeg skal give det en chance....jeg prøver århus næste gang....

mvh ulla

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-06 09:25

Citat
Og jeg synes ikke at de var så gode til at komme hen til mig....

synes lige det siger noget om at du selv skal være aktiv og ikke forvente at andre tager initiativet

På´n igen og held og lykke - du har jo den helt rigtige alder

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 07-05-06 13:15

Ellers er de mange datingsites på nettet et godt sted at møde mennesker online - og derefter deltage i deres mange fester osv. her er et par af de bedste:

www.scor.dk
www.love.dk

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-05-06 13:17

Citat
det kunne tænkes at det var fordi jeg kom alene.

Det burde jo ikke påvirke gennesmnitsalderen synderligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-06 13:36

det er forår - solen skinner - folk mødes alle mulige vegne - ud og nyd det - og vær ikke bange for at vise lidt initiativ