/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Bare man har det godt
Fra : ppk
Vist : 576 gange
200 point
Dato : 06-05-06 17:33

Hej

Vi søger sangteksten til Bare man har det godt som er sunget af bl.a. Four Jacks, det skulle være Hans Òle Nielsen/Peter Mynte der har skrevet den.

Men efter at have brugt flere timer på at finde den, var der måske chance for at der var en eller flere venlige sjæle her på KANDU som kunne hjælpe med sangteksten.

Hilsen PPK og Frue

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-05-06 17:44
Kommentar
Fra : ppk

Dato : 06-05-06 18:49

Hej Balcanard

Mange tak for tipset !

Men jeg skulle gerne bruge sangteksten til denne sang, selv cdèn har jeg købt.

Hilsen PPK & Frue

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-05-06 18:53

Det er så bare i orden. Forestillede mig, at du kunne lytte & nedskrive.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-05-06 18:58

Du kan da skrive til Flemming J. Rasmussen, det er da muligt han vil hjælpe

http://www.jamesrasmussen.dk/pages/bio.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-05-06 19:27

Du kan også søge på biblioteket, nogle har deres cd'ere, så måske de også har deres sangtekster

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-06 02:51

Jeg har engang aflyttet den og nedskrevet den. Jeg har den på papir et eller andet sted i mine gemmer. Jeg kan (når jeg finder den) indscanne den og sende den til dig som pdf-fil. Jeg vil prøve i morgen. Er lige kommet hjem fra en vidunderlig bryllupsfest, så du må lige have lidt tålmodighed. Køjen kalder voldsomt på mig. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 200 point
Dato : 07-05-06 03:09

Hej igen ppk. Jeg kom lige i tanker om hvor den lå. Så nu har jeg indscannet den til dig. Hvis du kontakter mig ved hjælp af Privat indlæg og der giver mig en email-adresse, så skal jeg sende den til dig. Hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 07-05-06 22:22

Tak for svaret arne.jakobsen.

Så blev "lillemor" rigtig GLAD så hun kan have den med til et kursus hun går på.

Venlig hilsen
PPK & Frue