/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
syndes du,du er 5 stj værd ??
Fra : uro
Vist : 644 gange
500 point
Dato : 05-05-06 22:13

Er du virkelig 5 stjerner værd...æ......bæ....fjæssss.........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-05-06 22:17

Er du 4 stjerner værd?

Forstår ikke helt hvad du hentyder til, men du kan hvis ingen har svaret på dit andet spørgsmål annullere der op få dine point tilbage.

God weekens

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-05-06 22:18

weekend en upser

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 05-05-06 22:25

spørg min kærste *gg* hun syntes nok jeg er 5 stjerne vær *lol*

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 05-05-06 22:41

syndes du, så syntes du - ikke

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 05-05-06 22:44

Det eneste menneske der er 5 stjerner værd, blev korsfæstet af Romere.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-05-06 23:14

JA, selvfølgelig er jeg da 5 stjerner værd!
En af livets uretfærdigheder er at jeg ikke har 5 af dem - men så kan jeg heldigvis ta' dem sææl:

* * * * *

God weekend fra Dorthe

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-05-06 23:35

Ja og flere til................... (det er små stjerner)

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 06-05-06 00:05

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 06-05-06 01:03

MOLOKYLE du er vores leder stjerne *gg* jeg giver dig et stort 5* til dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-06 11:22

Hai ALLE ->

Jeg var forbi Frk. Uro igår og rense hendes maskine efter 2 unge mennesker havde 'fucket' den op medens hun havde været på ferie. Vi blev lidt stive

Jeg har lige talt med hende og hun sagde hun helt havde glemt hun havde stillet dette spørgsmål i sin kæfert. Hun er taget i haven med Finse, men lover at lukke spørgsmålet når hun kommer hjem i morgen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-05-06 19:49

Øøøøøøv nu får molokyle nok alle stjernerne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-06 20:01

YES !!!

(..tro på det...? )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-05-06 01:01

Vi deler da selvfølgelig!!

Godkendelse af svar
Fra : uro

Dato : 07-05-06 20:41

Tak for svaret molokyle.
ja nu har vi ordnet haven på amager og er der her på mandag og tirsdag............så hvis du har lyst til at komme forbi og drikke en øl og ryge en frisk cigar efter dit udmattendende kursus er du velkommen..... Finn har tidligt fri mandag og jeg tirsdag............knus til dig min gode ven

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-06 21:25

Ok. jeg kommer forbi en af de nærmeste dage; pifter din cykel, træder i spinaten og ryger cigaren
http://www.kandu.dk//App_Themes/Normal/images/stars/small/star50.gif
</5-STJERNET-DRENGERØV>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-06 21:27
Kommentar
Fra : uro

Dato : 18-05-06 19:04

Tja....................
jeg syndes at jeg gav dig alle de 5 stjerner, jeg ved ike hvad der er gået galt, men nu er det for sent, men så har du noget tilgode molo, ses snart

ps. har hørt at du ikke fangede hornfisk på fisketuren med varmestuen, så var det da godt at vi spiste hornfisk her.............ha ha