/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
let-igen
Fra : mulchen
Vist : 570 gange
20 point
Dato : 06-12-02 18:48

Let-igen fås ikke mere, desværre er det det eneste som hjalp mig fri for migræne
så uanset pris er jeg køber, hvis du ligger inde med nogle

Accepteret svar
Fra : bianca

Modtaget 30 point
Dato : 06-12-02 19:00

Hejsa med dig!!

Ved du hvad, det er ikke uden grund, at du ikke kan få produktet mere!!!
Du burde kontakte din læge og få noget andet mod migræne. Der er for mange bivirkninger ved Let-igen!!
De piller er det simpelt hen ikke det værd!!!

Held og lykke med det!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-12-02 13:36

Hej Bianca - jeg lider selv af migræne - nu ved jeg jo så ikke hvad du har prøvet at få mod din migræne før du fik disse Letigen - jeg har ekstrem migræne dog er jeg så "heldig" at jeg kun ( kun ) har to anfald om måneden, jeg får nogle piller der hedder Zomig - har du prøvet dem ???

- jeg føler med dig - migræne er en led ting - håber du finder noget der kan lindre dine smerter.

Hilsner fra
Fnollerpige

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-12-02 13:37

øøhhh ikke Hej Bianca - MEN Hej Mulchen ... sorry

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-12-02 18:25

"mulchen" <mulchen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:UN9I9.60721$HU.4185412@news010.worldonline.dk...
> Let-igen fås ikke mere, desværre er det det eneste som hjalp mig fri for
> migræne
> så uanset pris er jeg køber, hvis du ligger inde med nogle

Denne gruppe er IKKE beregnet til hverken køb eller salg.
Privates køb eller salg af receptpligtig medicin er i øvrigt ulovlig!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-12-02 20:22

PERNITTEN GRYN!

"Web . Woman" <anaeitis_nospam @pc.dk> wrote in message
news:3df4d171$0$2547$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> "mulchen" <mulchen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:UN9I9.60721$HU.4185412@news010.worldonline.dk...
> > Let-igen fås ikke mere, desværre er det det eneste som hjalp mig fri for
> > migræne
> > så uanset pris er jeg køber, hvis du ligger inde med nogle
>
> Denne gruppe er IKKE beregnet til hverken køb eller salg.
> Privates køb eller salg af receptpligtig medicin er i øvrigt ulovlig!
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-12-02 20:45

"Kim" <vesterbirk@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3df4ec88$0$1740$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> PERNITTEN GRYN!

Ja Kim.... ligesom jeg ikke synes, at du skal misbruge denne nyhedsgruppe
til dine kommercielle indlæg om dit website, synes jeg heller ikke den skal
bruges til direkte køb og salg. Der findes dertil egnede grupper.

Jeg synes dog slet ikke, at Usenet eller Internet skal skal bruges til
ulovlig handel med medicin - slet ikke medicin, der mistænkes for at være
livstruende.

Og for de holdninger vil jeg såmænd meget gerne kaldes et pernittengryn.

Mvh. Lisbeth

--

http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
Klip overflødigt væk, når du svarer på et indlæg.
Og svar venligst UNDER den tekst, du reagerer på.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-12-02 22:34

"Web . Woman" <anaeitis_nospam @pc.dk> skrev i en meddelelse
news:3df4f244$0$24697$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> "Kim" <vesterbirk@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:3df4ec88$0$1740$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
>
> > PERNITTEN GRYN!
>
> Ja Kim.... ligesom jeg ikke synes, at du skal misbruge denne nyhedsgruppe
> til dine kommercielle indlæg om dit website, synes jeg heller ikke den
skal
> bruges til direkte køb og salg. Der findes dertil egnede grupper.
>
> Jeg synes dog slet ikke, at Usenet eller Internet skal skal bruges til
> ulovlig handel med medicin - slet ikke medicin, der mistænkes for at være
> livstruende.
>
> Og for de holdninger vil jeg såmænd meget gerne kaldes et pernittengryn.
>
> Mvh. Lisbeth
>
...og skal vi endelig være pernittengrynede, så hed manden Per Nittengryn,
fordi han ustandselig talte alt han havde.

Et eller andet gammelt folkeeventyr, så vidt jeg husker.

Tine

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-12-02 10:30

Mon, 9 Dec 2002 20:45:23, "Web . Woman" <anaeitis_nospam @pc.dk>

>Ja Kim.... ligesom jeg ikke synes, at du skal misbruge denne nyhedsgruppe
>til dine kommercielle indlæg om dit website, synes jeg heller ikke den skal
>bruges til direkte køb og salg. Der findes dertil egnede grupper.
>
>Jeg synes dog slet ikke, at Usenet eller Internet skal skal bruges til
>ulovlig handel med medicin - slet ikke medicin, der mistænkes for at være
>livstruende.

100% enig ... flot arbejde !

Er det bare mig eller er problemet med OT indlæg via Kandu stærkt
stigende - størstedelen af brugerne aner ikke engang hvor de poster
og hvad Usenet er

--
On usenet I represent no one but myself.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-12-02 10:30

Mon, 9 Dec 2002 20:45:23, "Web . Woman" <anaeitis_nospam @pc.dk>

>Ja Kim.... ligesom jeg ikke synes, at du skal misbruge denne nyhedsgruppe
>til dine kommercielle indlæg om dit website, synes jeg heller ikke den skal
>bruges til direkte køb og salg. Der findes dertil egnede grupper.
>
>Jeg synes dog slet ikke, at Usenet eller Internet skal skal bruges til
>ulovlig handel med medicin - slet ikke medicin, der mistænkes for at være
>livstruende.

100% enig ... flot arbejde !

Er det bare mig eller er problemet med OT indlæg via Kandu stærkt
stigende - størstedelen af brugerne aner ikke engang hvor de poster
og hvad Usenet er

--
On usenet I represent no one but myself.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-12-02 21:10

Har du prøvet imigran?
Prøv at få tjekket dit blodtryk - jeg har lidt af migræne i mange år men
efter jeg er begyndt at få blodtryksmedicin har jeg aldrig hovedpine mere og
heller ikke migræne.
Hilsen

Grethe

"mulchen" <mulchen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:UN9I9.60721$HU.4185412@news010.worldonline.dk...
> Let-igen fås ikke mere, desværre er det det eneste som hjalp mig fri for
> migræne
> så uanset pris er jeg køber, hvis du ligger inde med nogle
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-12-02 11:52

prøv og dyrk noget regelmæssig motion istedet.

"Grethe Alsing Pedersen" <grethe.alsing@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3df6c82d$1$71678$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Har du prøvet imigran?
> Prøv at få tjekket dit blodtryk - jeg har lidt af migræne i mange år men
> efter jeg er begyndt at få blodtryksmedicin har jeg aldrig hovedpine mere
og
> heller ikke migræne.
> Hilsen
>
> Grethe
>
> "mulchen" <mulchen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:UN9I9.60721$HU.4185412@news010.worldonline.dk...
> > Let-igen fås ikke mere, desværre er det det eneste som hjalp mig fri for
> > migræne
> > så uanset pris er jeg køber, hvis du ligger inde med nogle
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Ossipoff

Dato : 11-03-03 01:35

Hej.
Der findes 3 andre lovlige piller som indeholder det samme som letigen pillen.

Disse kan købes i butikker med forskellige tilskud til styrketræning...

Jeg har fundet et produkt som er lidt skærkere end letigen og har endnu ikke haft bevirkninger ( har brugt dem i 2 md )

Forhør dig omkring i disse butikker 60 piller koster 189 kr.

Kommentar
Fra : chjo

Dato : 13-03-03 17:19

Hej Mulchen,

Jeg har lidt af kronisk hovedpine med meget hyppige migræneanfald.
Dette har stået på i flere år indtil jeg for 2 måneder siden var ved en neurolog.
Jeg blev herefter sat på en kur med epilepsi-medicin. Resultatet er, at jeg siden da ikke har haft et eneste migræneanfald og kun enkelte tilfælde af hovedpine.

Jeg må indrømme, at jeg ikke tror på, at let-igen skulle kunne have nogen som helst indflydelse på dine udeblevne migræneanfald !
Hvis dit indlæg er seriøst ment mht. migræne, så gå til din læge og få hjælp i en retning.

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 03-05-03 10:38

Hej Mulchen

Som du jo nok ved, er det ikke uden grund at Letigen er taget af markedet!
Jeg har selv prøvet at tage den, af 2 gange. Meget effektivt første gang -10 kg!
Anden gang i 1999 blev jeg meget syg og fik hjernehindebetændelse(i familie m/menigites)
det tog mig 6 mdr. at komme til hægterne igen. Jeg tror, eller, er nærmest overbevist om at pillerne havde en finger med i spillet. Så jeg rører aldrig noget lignende igen, og det samme vil jeg råde dig og andre til.
Prøv at finde et alternativt migræneprodukt i samråd med din læge!

M.v.h.
Karina