/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
laminat maskine
Fra : jeanette18
Vist : 6468 gange
50 point
Dato : 05-05-06 14:56

Heysa. Jeg har brug for en investering i en laminatmaskine. Er der nogen der kan anbefale mig et rigtig godt mærke der ikke er alt for dyr at benytte og skal der købes speciel laminat folder (eller hvad sådan noget nu hedder?)

Hvilken forhandler kan I anbefale?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-06 15:02

Min laminatmaskine hedder HR 12 Leitz. Jeg kan ikke huske hvor meget den kostede, men det er en

rigtig god maskine, købt i en kontorforsyningsforretning. Ja det er specielt laminatplastic der skal

bruges.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-05-06 15:31

Jeg har købt min i Netto - Fakta, Netto, Bilka og Føtex har af og til en billig lamineringsmaskine til ca. kr. 2-300,-

Min fungerer perfekt. Men jeg bruger den naturligvis kun til privat brug.

Lamineringslommer er dyre, men igen ovenstående butikker har sommetider tilbud på dem.

Hanne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-05-06 16:11

Jeg købte min i Fakta og gav 169 kr. for den.

og en pakke med 20 A4 laminatlommer kostede 25,- samme sted.

Men det er ikke hele tiden de har dem i de forskellige supermarkeder, der skal man holde øje med reklamerne.

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-05-06 17:38

Jeg er altid på jagt efter nogle gode tilbud på "værktøj" til mine hobbies.

Dér er det en fordel at få alle de reklamer hver uge... eller læse dem på Nettet.

Hanne

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 50 point
Dato : 05-05-06 18:41

Jeg har også en billig ( Office D|sign) til 300 kr.
Den kan tage A3
Du bør altid vælge en varmlaminator.
Der er forskel på kvaliteten på laminater, tykkelse og klæbeevne.

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 23-07-06 19:05

Heysa og tak for jeres indlæg. Det endte med en GBC Headseal H75 som jeg købte for ca. 600 kr hos et kontorfirma. Apperatet virker upåklagelig.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-07-06 21:00

Husk at lave en lille margen rundt om det papir som du laminerer - eller kan det godt gå
op i limningen.
margen helst min. = 5mm.