/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
PhotoSuite4
Fra : Rytterknaegten
Vist : 601 gange
299 point
Dato : 05-05-06 10:22

Hej derude.
I forbindelse med udskiftning af PC, mistede jeg Roxio RhotoSuite4. Nu husker jeg ikke hvor jeg fik det fra? Måske fra magasinet Komputer? Kan ikke få det på nettet. Kan nogen hjælpe?
Mvh Rytterknægten

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 05-05-06 10:44

Hej, den findes her i version 5 men koster penge og dårlige reviews:

http://www.bizrate.com/multimediasoftware/pid7795192/

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 05-05-06 14:21
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-06 09:33

lidt off topic...

hvorfor ikke nuppe et andet godt program som for eks. http://photofiltre.free.fr/download_en.htm - der er ganske gratis både at hente og benytte (og kan lidt mere end det udgiver sig for )

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 08-05-06 14:57

Hej til alle.
Specielt til meritdk: Photofiltre har jeg, og det bruger jeg meget, men photoSuite4 brugte jeg meget til collager, og indsætte talebobler, og det var jeg fortrolig med, så jeg må søge videre.
Mvh Rytterknægten

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-05-06 18:02

Kan intet sted finde dit program.
Sikker på det hedder, hvad du skriver. Fra ROXIO...
Kan du huske hvor du fik det
Hvor lang tid har du haft det.
Skal det bruges, til talebobler, så findes der andre gode programmer.
Ellers kan du bruge Paint, som ligger i MS.
Eller MS Foto Editor, begrænsede muligheder.
Hvorfor ikke få Adobe, eller mange andre gode programmer.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-05-06 18:03

Har noget det hedder FotoTime, det kunne ikke være det...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 299 point
Dato : 08-05-06 19:46

lige den version du efterlyser lader det til der er mange der er og har været lidt skuffede over - men du kan downloade betalingsversionerne fra roxi - den nyeste ligger her:
http://www.roxio.com/en/products/index.jhtml

er det denne her du søger ??
http://www.sonic.net/mnitepub/pccafe/reviews/photosuite4/photosuite4.html

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 11-05-06 23:18

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-05-06 01:14

selvtak