/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tastetur Knapper
Fra : Zerg
Vist : 696 gange
500 point
Dato : 05-05-06 08:43

Ja, hej, dav alle som kigger ind.

Jeg har jo været så smart at ville rense mit tastetur på min bærbar. Og da det jo er med sådan nogen klik knapper tænkte jeg, hey dem klikker jeg da bare lige af og sætter på igen.. Gik da også meget godt indtil min "Y" "I" og nu også min "U" tast knækkede, dem der skal sørger for de sidder fast.

Så ville høre om I kender til et sted man kan købe aflagte knapper. Hehe.
Link eller noget ville bare være lækkert

Michael

P.s Det er en Zepto 4200

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 05-05-06 08:53

Hej Michael.
Jeg vil gerne give dig et helt nyt, du kan komme forbi og hente det i skanderborg ???
Jeg vil også gerne sende det, men du skal selv betale porto (ca. 48kr)

Mail til mig på tastatur@rustica.dk

V.H. Michael

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 05-05-06 08:54

LOOL jeg så ikke lige at det var til en bærbar
Men det er jo stadig muligt at sætte det til en sp2 eller usb port !!

Mic

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-06 09:03

Det rengøring griber om sig

Prøv at kikke på disse ling, der skulle være mulighed for hjælp

http://www.laptop4u.dk/reservedele.html

http://www.clonesuk.com/index.shtml

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 05-05-06 09:05

Hej, jeg tror ikke du kan købe enkelte taster men du kan få selve keyboard-indsatsen mange steder f.eks. her:

http://www.sparepartswarehouse.com/

Men med de priser kan det bedre betale sig at købe et eksternt tastatur selvom det så ikke er en rigtig bærbar længere

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Zerg

Dato : 05-05-06 12:38

Tak for svarene
Men desværre ku de ikke bruges, kiggede på http://www.laptop4u.dk/reservedele.html
men de kunne kun levere et helt nyt tastetur til 900 kr. Og jeg er heller ikke interesseret i at ha et normalt keyboard
Så jeg må bare lede videre :(

Michael

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-06 12:41

I linket fra laptop4u står der, at du kan kontakte dem, hvis de ikke har det du skal bruge??

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 05-05-06 15:37

Hej, hvad er det egentligt for en bærbar?

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-06 15:48

lewitt P.s Det er en Zepto 4200

står der i spørgsmålet

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 05-05-06 16:03

Ups! Så slet ikke p.s

Nå, men på falderebet får du ligge denne:

http://www.pocketfreak.dk/anmeldelser/vkb/vkb.html

Håber du finder en brugbar løsning.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Zerg

Dato : 08-05-06 12:37

Jeg har også snakket med en derfra Nordsted1 og han siger han kun kan skaffe hele tasteturet og ikke kun enkelte taster
Og jeg vil ikke gi´ næsten 1000kr for et nyt tastetur

Michael

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 500 point
Dato : 15-05-06 10:19

Prøv at kontakte Zepto http://www.zepto.dk/

Godkendelse af svar
Fra : Zerg

Dato : 12-06-06 09:04

Tak for svaret Balcanard.

Ja. Jeg havde jo sådan set allerede været inde og tjekke deres HP. Og der var der ingen keyboards, men jeg sendte dem dog en e-mail om det var muligt at få de taster, ku man desværre ikke, men man ku købe et nyt keyboard til omkring 100kr. Tættere kommer vi nok ikke på et korrekt svar. :)

Så mange tak

Michael

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-06-06 16:13

Velbekomme - godt det lykkedes !