/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Superantispyware
Fra : timeglas
Vist : 568 gange
100 point
Dato : 05-05-06 07:34

Hej

Jeg har installeret superantispyware. Når den har fundet noget spyware smider den det over i "manage Quarantine". Her bliver det så liggende. Skal man ikke slette det fra her? Ligger det ikke stadig og fylder på computeren?

mvh timeglas.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 05-05-06 07:39

du kan gøre som du vil - jeg smider det ud - ingen grund til at have for mange logs rundt omkring synes jeg. (hmmm - har nu egentlig kun oplevet at få gengangeren adware men den røg da også ud )

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 05-05-06 09:15

Hej, du kan bare slette det ved at markere det i 'Manage Quarantine' og trykke 'Remove'.

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 05-05-06 12:42

Tak for svaret miritdk. Det prøver jeg.

mvh timeglas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-05-06 13:16

der sker såmænd ikke andet end at de bliver slettede og der lægger sig jo ikke noget du skal bruge til noget

jeg synes foriøvrigt ikke den kan stå helt alene endnu - den skal vist lige overstå sine børnesygdommer først - men ellers alle tiders