/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ciao optræk
Fra : bajernar
Vist : 379 gange
100 point
Dato : 04-05-06 18:55

hey jeg har lige pillet plumpen på min ciao og skiftet dysen til en str. 50.
Men den er blevet helt død i optræk. hvad kan jeg gøre??

Kommentar
Fra : gossip

Dato : 04-05-06 21:48

Nok problem med udst. find en uoriginal, med større forrør.

Gossip

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 05-05-06 15:09

Det kan også være fordi den får for lidt luft, og får meget benzin, og hvis det er det kan det ordnes med et powerfilter

Kommentar
Fra : bajernar

Dato : 05-05-06 20:27

hva hvis jeg bore et par huller i min udstødning??
hjælper det ike??

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 05-05-06 22:14

Jo hvis du vil ud og købe ny udstødning for så bliver den lidt lettere at bære ud i skraldespanden!
Nej det er noget af det dummeste du kan gøre, tag istedet for ned i thansen, og køb et powerluftfilter til en 100kr seddel, og se om ikk det løser det

Kommentar
Fra : gossip

Dato : 06-05-06 08:50

Det er stadig et problem på ciaoen med orig. udst. det hjælper ikke før der er kommet en anden på!!!!

Gossip