/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
bordplan til konfirnation
Fra : grausen
Vist : 6389 gange
200 point
Dato : 04-05-06 14:25

Min datter skal konfirmeres på søndag. jeg ville gerne på et a4 papir lave bordplanen og hænge op, så folk nemt kan se hvor de skal sidde, Vi skal sidde ved T bord. Nogen der kender en side hvor jeg kan hente en skabelon til dette og så bare selv skrive navnene på? Eller kan nogen evt guide mig hvordan jeg NEMT selv laver dette. Har forsøgt mig i paint og word, men det vil ikke rigtigt lykkes.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 04-05-06 14:40

Hej, ved ikke hvad det koster men flot er det:

http://www.bordplan.dk/Bordplaner.htm

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 04-05-06 14:44

Har du Power Point ? - så er det let at lave det deri. Ellers er det vist lettest at lave det i hånden og skrive med blokbogstaver e.lign.

Ampere

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 04-05-06 16:06

det burde kunne laves i word. jeg mener at man kan tegne et bord og derefter lave diverse tekstfelter med navene på.
Ellers tegn det på et stykke papir og send det til mig, så kan jeg lave det og sende dig en pdf fil til print.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-05-06 17:40

Mon du kan bruge denne skabelon som udgangspunkt - det er ganske vist ikke T-bord, men det kan du få det til at blive http://www.bryllup.dk/option,com_remository/Itemid,100/func,fileinfo/id,16.html
Ha' en god dag på søndag

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 04-05-06 18:24

ampere, ja jeg har powerpoint, men ved ikke helt hvordan jeg får det lavet deri

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 200 point
Dato : 05-05-06 10:36

Start Power Point op og vælg en tom skabelon (det er ikke altid at man skal foretage et valg). Du tegner to firkanter der skal afspejle bordet (se efter ikonet med en firkant - klik på denne - nu kan du markere på papiret hvor du vil have "bordet" ved at klikke+trække pilen). Herefter laver du tekstbokse hvor du skriver de enkeltes navne inden i hver enkelt hvis du endnu ikke er sikker på personernes placering - boksene kan du flytte ved at klikke på boksen når en pil der går i fire retninger viser sig. Tekstboksene kan også roteres så læsevenligheden øges.

Håber at ovenstående er forståeligt

Ampere

Godkendelse af svar
Fra : grausen

Dato : 05-05-06 11:23

Tak for svaret ampere.