/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printer til to computere
Fra : elinrandrup
Vist : 307 gange
100 point
Dato : 04-05-06 11:34

Hej

Jeg har denne computer og en lille som mine børn bruger....

Jeg har den der bredbånd boks fra tdc, som går ud til en swift...

Fra swiften går der jo så kabler til min og børnenes computer...

Printeren er sat til min computer..

Kan der gøres noget, så de kan udskrive på den begge to, uden at jeg behøver en router????

Hilsen Elin

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-05-06 12:03

Ja der skal bare laves en deling på din comp, og det hedder deling af filer og printer (filerne er noget der tillades i hver enkelt tilfælde)
Der er flere metoder, så prøv at skrive deling i hjælp.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-06 12:24

Gå i Kontrolpanel-Printere og faxenheder-højreklik på din printer og klik på Deling, der åbner en guide som du følger

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 04-05-06 12:42

Hej, der findes en udmærket guide her:

http://www.hjemmesideskolen.dk/net/printer.asp

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 04-05-06 14:22

Hej

Jeg har prøvet det som står på den side der.... Lars

Den lille pc kan ikke finde printeren..
Den siger at den ikke er online...

Mvh ELin

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 04-05-06 14:46

Øhh. Den der hånd der skal sidde ved printer ikonet, den er kommet frem...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-05-06 15:08

Så genstart lige begge comp.

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 04-05-06 15:50

Hej igen

Det er kun på min egen computer at printer ikonet har den hånd under...

Kan det være fordi den her er Windows xp og den anden har Windows 98?

Mvh Elin

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 04-05-06 16:42

Hej

Det vil ikke fungere...

Nu har jeg installeret printeren på den anden også, så må vi skifte kablet imellem computerne, at efter hvilken computer der skal udskrive...

Sorry

Elin

Annuller spørgsmålet
Fra : elinrandrup

Dato : 04-05-06 16:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål