/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Variant vs Brenderup
Fra : CCjunior
Vist : 6860 gange
100 point
Dato : 03-05-06 23:08

ja. overskriften siger vist det hele.
Hvad er bedst og hvorfor..

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 03-05-06 23:47

Hvis du går op i om skærmene skal være af stål eller plastik er der en forskel, men ellers er begge gode trailere.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 04-05-06 04:31

Breddemål! Jeg valgte en Variant fremfor en Brenderup på grund af det indvendige breddemål i forhold til prisen.

Jeg ville ha' en 500kg trailer hvor jeg kunne have en spån/krydsfiner/gipsplade liggende fladt på bunden i fuld bredde.

Derfor valgte jeg en Variant 502 D1 Finer, med ladmål 205x122x40 cm.

- Den Brenderup der er tættest på målmæssigt er en 2205P med ladmål 203x128x40cm.

- Den Brenderup der er tættest på prismæssigt er f.eks. en 1205P med ladmål 249x116cm - her kan en alm. "byggeplade" bare ikke ligge fladt på bunden....

Ellers er jeg fuldstændig enig med BjarneD: Det er begge knaldgode trailere - men vælg ALTID en trailer med hjul på mindst 13".

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-05-06 09:14

Jeg købte den iøvrigt hos http://www.fensmark-trailer.dk/

- check lige priserne dér inden du køber andre steder.....

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 09-05-06 21:09

Tak for svaret BjarneD.

jeg endte med en Brenderup 2005 p
den er lidt dyrere end varianten, men jeg er af flerer blevet rådet til at gi den smule ekstra. nu må vi jo se om jeg bliver tilfreds.

Junior

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-05-06 21:18

Brenderup går du ikke forkert af. Held og lykke med "kærren".