/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
t/t copy
Fra : Jimmy17
Vist : 335 gange
50 point
Dato : 03-05-06 19:53

Hvad betyder:
Vi har ikke modtaget din T/T kopi for din ordre

Hvad er T/T
Og hvad er det for en kopi de vil have?

Annuller spørgsmålet
Fra : Jimmy17

Dato : 03-05-06 20:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Fandt selv svaret ved et telefonopkald

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 03-05-06 20:32

T/T copy .... mon ikke det er "Track'n trace" ? Forsendelsen bliver udstyret med et unikt nummer. Forsendelsen kan så spores til hvor den er på et givent tidspunkt.

Så den kopi der eftersøges er sikkert en kopi af forsendelsesdokumentet hvor track'n trace nummeret fremgår.