/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tøris - hvor i KBH?
Fra : NickDK
Vist : 607 gange
200 point
Dato : 03-05-06 17:24

Hey..

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe Tøris i KBH området? (Gerne i Hvidovre hvis det kan lade sig gøre)..

Har ikke brug for så meget, blot en lille smule..

Det skal siges at jeg ikke er i besiddelse af bil så skal enten med bus eller tog :)

Så der må meget gerne være forbindelser med enten s-tog eller Bus :)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-05-06 18:21
Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-05-06 18:28

Tøris kan ikke bruges til ret meget. Det er for eksempel ikke så godt til at løle drikkevarer.

Det er ikke så svært at lave selv.

Hvad skal du bruge det til ???.

Kommentar
Fra : NickDK

Dato : 03-05-06 19:39

Transor -> Det er til noget skole, det skal lægge sådan en form for "bund" røg hvis du forstår? :)

Kommentar
Fra : NickDK

Dato : 03-05-06 20:07

ALtså til en skole opgave.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-05-06 21:35

Tøris er for farligt at omgås til at være legetøj for barnagtig skoleungdom.

Til ufarlig teaterrøg kan du bedre bruge en røgmaskine der koger bananolie. de kan købes eller lejes mange steder.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-05-06 21:35

Tøris er for farligt at omgås til at være legetøj for barnagtig skoleungdom.

Til ufarlig teaterrøg kan du bedre bruge en røgmaskine der koger bananolie. de kan købes eller lejes mange steder.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-05-06 21:35

Tøris er for farligt at omgås til at være legetøj for barnagtig skoleungdom.

Til ufarlig teaterrøg kan du bedre bruge en røgmaskine der koger bananolie. de kan købes eller lejes mange steder.