/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Tank deksel honda cb 450 s
Fra : grevelund
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 03-05-06 14:19

Hej alle sammen

Er der nogen som kan skaffe et tankdeksel til en honda cb 450 s fra 1986, må gerne være brugt, da et nyt koster 1000 kroner.

Mvh

Kasper

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-05-06 16:30
Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-05-06 18:50

Ja, nu ved jeg ikke om det absolut skal være et originalt dæksel.

Hvis det er fordi du lige står og mangler et, må du næsten midlertidigt prøve at finde noget der kan bruges i stedet, indtil det rigtige dukker op.
Det ligner noget standardstørrelse, jeg har nemlig sådan en skadet tank liggende, men desværre også uden dækslet, fandt jeg lige ud af da jeg var på loftet og kigge efter den

mvh dova

Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 04-05-06 07:36

Hej,

Prøv eventuelt ved http://www.davidsilverspares.co.uk/

MVH
www.dinmc.dk