/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DVDShrink cannot connect TRF
Fra : Smukke_Ole
Vist : 611 gange
200 point
Dato : 03-05-06 11:16

Jeg prøver at kopiere en DVD v.h.a. DVDShrink. Det går også helt fint, indtil den er næsten færdig.
Så kommer fejlmeldingen "DVDShrink cannot connect TRF". Nårjeg trykker OK, kommer et andet vindue, hvor der stårat selvom der var fejl ligger alle filerne, hvor jeg havde bedt om at få dem lagt, og at de er klar til brænding med et dertil egnet program. Jeg prøver så med Nero 6.0, men der kommer ingenting på skiven.
Hvad gør jeg galt ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 03-05-06 11:30

Citat
selvom der var fejl ligger alle filerne, hvor jeg havde bedt om at få dem lagt

Jeg har kun prøvet programmet et par gange; men da valgte jeg brænderdrevet. Jeg tror, at DVDshrink selv "snakker" med brænderen - måske derfor.

Prøv det og se, om det så ikke virker

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 03-05-06 11:34

-> edbhans

Jeg kan ikke se hvad det skulle have at sige. Jeg vælger også selv mellem mine 2 DVD brændere.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 03-05-06 11:46

Det var kun et forsøg på at give dig et tip, så du forhåbentligt kunne komme videre, idet min opsætning virker uden problemer. Sorry.

Accepteret svar
Fra : Draco

Modtaget 200 point
Dato : 03-05-06 14:27

Hej.. hvis det er en film på en sony skive du forsøger at kopiere, så kan det godt være svært fordi de bruger en kopibeskyttelse som hedder ARccOS som er lidt sværere at komme uden om, men det kan godt lade sig gøre med de rigtige programmer...

Hvis det er denne type dvd'er du forsøger at kopiere, så kan du hente en guide på denne adresse: http://forum.digital-digest.com/showthread.php?t=56831

Guiden er på engelsk og hvis alle de programmer du skal bruge samt plugin's... håber det kan bruges...

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 21-06-06 09:02

Tak for svaret Draco.