/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Lille rundt vindue??
Fra : rikkerix
Vist : 1820 gange
170 point
Dato : 03-05-06 10:46

Hej ...

Jeg søger efter et lille rundt vindue. Det skal kunne lukkes op, da det skal sidde i mit badeværelse. Jeg har søgt på nettet efter et - men synes at det er en jungel at finde rundt i. Er der nogle der kan anbefale et godt sted hvor de sælger den slags???
Venlig hilsen Rikke

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-05-06 11:10
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-05-06 12:05

Her laver de vinduer efter mål:
http://www.rodbo.dk/
Jeg mener også at de laver runde (med thermoglas)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-06 12:46

På min arbedjsplads laver vi alle mulige slags vinduer, kontakt en af vore sælgere: http://www.idealcombi.dk/Default.aspx?ID=4 men du skal regne med at special vinduer er meget dyre

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-05-06 18:07

Vi skulle have et lille rundt på vores trappegang. Jeg ringede til vores glarmester, og han kom og tog mål af det, og så lavede han et. Det skulle godt nok ikke kunne åbnes, men jeg tror ikke, der er den store forsket - nok med undtagelse af prisen.
Hilsen Jette