/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Manglende billede.
Fra : spimmer
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 03-05-06 07:58

Hej.
Jeg har et lidt mærkeligt problem:
På min hjemmeside er der lagt et billede på startsiden og den nærmest underliggende. I Firefox er der ingen problemer - her vises billederne, som de skal. I Explorer derimod er der kun et rødt kryds. Billederne ligger på serveren og billeder andre steder på siden, er der ingen problemer med.
Jeg kan ikke give jer hjemmesideadressen, da det er en side kun for en lukket kreds.
Hvad kan problemet skyldes+
mvh
spimmer.

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 110 point
Dato : 03-05-06 08:27

Hvilken slags billede er det ???

Kan det evt tænkes at der er kommet et æ - ø - å ind i filnavnet ????
Kan det tænkes at koden (Htmlkoden omkring det billedet) er en smule forkert. Der er forskel på hvad Firefox/explorer kan finde ud af ! Der er ikke rigtig nogle fælles standarter der- da firmaerne ikke snakker sammen.. Prøv evt at gå ind på http://www.w3.org og få valideret din kode. Der er der også mulighed for at finde de fejl der end måtte være!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-05-06 11:22

Du kunne jo kopiere koden herind - så er der en chance for at en bruger herinde kan finde fejlen.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 03-05-06 14:41

Tak for svaret peque. Det var dit indlæg, der førte mig på sporet. 2 billeder havde et mellemrum i navnet.
Kein hexerei - nur behändigkeit. Læg mærke til at hænderne på intet tidspunkt forlader armene.
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 03-05-06 16:07

Ja - Goe gamle OpenSource midler kan sgyu finde ud af krammet - men en software der koster så jorden ryster kan ikke ...

´Men så længe problemet er løst - så er verden ikke længere..

There´s no place like 127.0.0.1