/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
politi scanner hvor den blinke
Fra : niklasss
Vist : 790 gange
50 point
Dato : 02-05-06 22:34

daw søger en politi scanner har hørt man kan købe en politi scanner som giver lyd eler signal når man nærmer sig politiet hvor kan man købe sådan en håber nogle kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 60 point
Dato : 02-05-06 23:14

Der findes en radarscanner (ej lovlig) som bibber når den er i nærheden.
Men de er ikke 100% antibødesikre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-05-06 23:17

Det vil være meget billigere at køre lovligt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-05-06 00:50

ans har ret. Lad dog være med at køre idiotisk/ulovligt. Så har du ikke brug for en scanner.
Hvorfor kører du ulovligt/idiotisk? Ved du ikke at det kan koste LIV?
Hvis du vil have gode råd om at opføre sig ulovligt, er KANDU.dk IKKE stedet.
På Kandu.dk kan du finde hjælp til mange ting. Men ikke til at være en ULOVLIG lille skid.

Så tag dig sammen min dreng.

Venlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-05-06 00:55

Du har stadig 11 spørgsmål som du ikke har gidet lukke. Hvorfor tror du så at andre nu gider at svare på dine spørgsmål? Voks op! Og lær!

Godkendelse af svar
Fra : niklasss

Dato : 03-05-06 15:23

Tak for svaret e.c.