/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
picnictelt
Fra : birjens
Vist : 5105 gange
20 point
Dato : 02-05-06 18:55

hvor finder man et picnictelt? Vi ønsker et til brug når vi tager på udendørs udstillinger, så vi kan sidde lidt i tørvejr, hvis det regner. teltet har tre sider, og kan stå helt frit.

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 02-05-06 19:13

Jeg tror faktisk ikke de kan købes mere efter at de små iglo telte er blevet så moderne. Vi har selv sådan et iglotelt med når vi er til udstilling udendørs. De er hurtige at sætte op, og det vi har er til 3 personer, hvor der så kan stå 2 stk 60 + 90 cm bure inde plus to stole. Købt i hjem og fiks for få år siden til 300 kr.
Mvh. Nanahund.

Accepteret svar
Fra : vesterbo

Modtaget 20 point
Dato : 02-05-06 20:11

Tænker du på de telte, der nærmest ligner en paraply, man slår op, men som telt?

De blev oprindelig købt i Frankrig, men jeg kan finde ud af noget på søndag i Hillerød, hvis du vil have det. Der var et par stykker fra vores specialklub, som købte dem.

De kostede vist omkring 6-800 kr.

Hvilken størrelse hund har du, for et picnictelte er jo ikke så store?

Hilsen
vesterbo

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 02-05-06 21:17

De seneste år var størstedelen af teltene fra et foderfirma, jeg mener det var fra IWERSEN PET PRODUCTS. LONE STAR i Haderslev.

mvh
qfha

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 02-05-06 21:20
Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 02-05-06 21:20

Alle foderfirmaerne - i hvert fald de største - sælger udstillingstelte.

Mener, at de ligger omkring 1000-1200 kr.

hilsen
vesterbo

Kommentar
Fra : lillian

Dato : 03-05-06 00:55

Hej

Jeg har købt et telt hos---OLIVER’S UDSTILLINGSTELT til kr. 899,- http://www.olivers.dk/
Hilsen
Lillian

Kommentar
Fra : lillian

Dato : 03-05-06 00:55

Hej

Jeg har købt et telt hos---OLIVER’S UDSTILLINGSTELT til kr. 899,- http://www.olivers.dk/
Hilsen
Lillian

Godkendelse af svar
Fra : birjens

Dato : 03-05-06 10:01

Tak for svaret vesterbo.
nej, det er lige op og ned, med 3 sider og åbent fortil. jeg har 2 shelties.

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 03-05-06 15:30

Selvtak, birjens

Sig til, hvis jeg kan gøre noget.