/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
VELUX solfangere
Fra : arnely
Vist : 865 gange
100 point
Dato : 02-05-06 17:07

Hvem kan hjælpe med og finde en Velux forhandler i Flensborg (Tyskland), som sælger VELUX solfangere og Solvarme anlæg.

Jeg har brug for priser, så jeg kan sammenligne med danske priser. Derfor skal i kunne henvise til en hjemmeside med tydelig produkt beskrivelse og priser

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-05-06 17:26

Lyder interessant.......

Fik en advarsel for nyligt. Husk at købe solfangere beregnet for nordisk klima. Dvs skidtet skal kunne tåle glykol. Derfor er galvaniseret rør forbudt og så vidt huskes også alu. Ellers brænder man bagdelen!!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-05-06 17:27

Fik du ikke et introduktionstilbud, her da Velux startede? Det har jeg fået!

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 02-05-06 17:33

http://www.velux.de/Produkte/SOLAR/Planen+Sie+Ihre+Solaranlage/

Du skal indtaste nogle oplysninger om huset osv. så kommer der priser frem.