/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Mærker i margenhjørnerne
Fra : pirt03
Vist : 383 gange
200 point
Dato : 02-05-06 17:00

Min Word er beyndt at vise grå vinkler i de fire tekstmargenhjørner, men kun på skærmen; ikke i udskrift. Det sker ved alle dokumenter og kun i min Word (hvis jeg sender dokumentet til en anden, følger mærkerne ikke med). Det er sikkert en tastekombination jeg er kommet til at trykke på men hvilken??
Det er IKKE denne indstilling der er valgt: Funktioner/Indstillinger/Tekstgrænser.

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 02-05-06 17:02

dem har jeg også... lå der da jeg installerede word >_<

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-05-06 23:03

Er det ikke blot fordi at du ikke har haft linealen slået til før??? Klik på menuen 'vis', og klik på fluebenet ud for 'Lineal'.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 02-05-06 23:24

Hej Brassovitski

Det forstår jeg ikke .
Der kommer da ikke grå vinkler fordi linealen er slået til??

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-05-06 18:01

pirt03, når linealen er slået til, så er der grå vinkler, der svarer til dine marginer.. Er det dem, du mener?
For så skal du jo bare slå linealen fra, som Brassovitski osse siger..

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 03-05-06 18:26

Hej Birgitta
Jeg tror vi taler om to forskellie "vinkler"
Jeg kan se nogle grå justeringstrekanter på selve linealen - til at justere indrykning.

"Mine" vinkler er ligesom dem man får når man gør sådan:
Funktioner/Indstillinger/Tekstgrænser
Dette giver vinkler og firkant rundt om teksten - altså på selve papiret! (på skærmen)
Jeg ser kun vinklerne (og "Tekstgrænser" er ikke aktiv

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 05-05-06 12:56

Til orientering til de, der måtte have samme problem:

Det ser ud til at problemet kan løses ved at fjerne asiatiske sprog fra Office. Se dette link:
http://support.microsoft.com/?kbid=839371#EPADAAA

Annuller spørgsmålet
Fra : pirt03

Dato : 10-05-06 00:32

Ingen af de indsendte svar kunne bruges. Jeg fandt selv løsningen.