/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Partition magic 8
Fra : fkj64
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 02-05-06 16:59

hej jeg vil gerne installere partition magic 8 men er stødt ind i et problem som gå ud på at man skal lave 2 stk disketter før man installere PM 8 men jeg har ikke noget floppy drev til at lave disketterne med, er der nogen som kan hjælpe mig med at kringle den.
Jeg har en USB pen og cd rom drev til rådighed. ( gerne en beskrivelse helt fra bunden da jeg ikke er en nørd til PC er).

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 02-05-06 17:03

du skal bare vælge ikke at lave dem ...
der er flere forskellige valgmuligheder!

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 02-05-06 17:05

Ja, jeg har også PM8 - og uden at lave de omtalte disketter. Knaldgodt program iøvrigt.

Accepteret svar
Fra : Zwekja

Modtaget 60 point
Dato : 02-05-06 17:13

yes, jeg bruger det også, og jeg har heller ikke ngoet floppy drev :P
vis du aligevel ikke kan vælge ikke at lave dem så gør følgende:

1. bed den om at lave dem.
2. Mens der kommer en installation op, lukker du den bare.

Så skulle programmet gerne være gået vidre i installationen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-05-06 18:33

Men det er også rescue disketter, som bruges når der går lidt ged i partitionerne.
Når du har ændret den partition som du "står på" (C:) så lav en genstart bag efter.

Godkendelse af svar
Fra : fkj64

Dato : 03-05-06 16:17

Tak for svaret Zwekja.