/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
emesen
Fra : ans
Vist : 1400 gange
14 point
Dato : 02-05-06 14:40

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 02-05-06 15:17

Var det ikke en idé at bruge privat-besked systemet til den slags? Det er pisse irriterende at de forskellige forums bliver spammet på den måde!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-05-06 15:31

Privat besked kan ikke bruges i dette tilfælde.

Der er ikke tale om spam. Du kan jo evt. lade være med at abonnere på smaltalk, så får du ikke unødige mails. Du får kun mails til det, du selv blander dig i.

Men det kan da ikke være så mange du har fået i løbet af 2 dage

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=251981

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-05-06 15:58

nogen ville måske syntes at de rykker andre ring væk fra forsiden,
10-4

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-05-06 15:59

øh ting skulle der stå

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-05-06 16:11

natmaden

Så meget er det nu heller ikke, der bliver rykket væk.

Hvis du nu søgte i gamle spørgsmål, så ville du vide hvorfor jeg er så meget efter emesen.
Du har selv tidligere deltaget og gjort opmærksom på en "fejl"

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 02-05-06 16:21

Så længe der ikke er tale om ting der kommer andre brugere ved, altså interne ting 2 personer imellem er der efter min mening tale om spam. Hvordan jeg undgår at dine indlæg kommer i "seneste indlæg" ved jeg ikke. Ja, jeg har kun været på her i et par dage, men derfor synes jeg stadig det er pisse irriterende at folk spammer med ligegyldige indlæg. Dit indlæg indeholder ikke engang et spørgsmål (eller ord for den sags skyld) så hvis det ikke er internt fnider hvad fanden er det så? Hvad med at udveksle telefonnumre eller mail addresser fremfor at dele jeres interne "jeg-slår-bare-tiden-ihjæl-fordi-jeg-ikke-har-andet-at-give-mig-til-sidder-jeg-her-på-Kandu-dagen-lang" pladder med alle og enhver!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-05-06 16:48

lassethorsted

Mit råd til dig er. Bliv væk fra mine tråde. Jeg lader mig ikke styre af, hvad andre brugere mener om mig og mine "spørgsmål"

Citat
Dit indlæg indeholder ikke engang et spørgsmål (eller ord for den sags skyld) så hvis det ikke er internt fnider hvad fanden er det så?

Det vil du snart opdage, hvis du fortsætter med at følge med

Du kan selv finde løsningen ved at læse i flere gamle tråde.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 02-05-06 17:00

Bliver gerne væk, hvis du fortæller mig hvordan jeg kan undgå at en tråd som denne blander sig i mene "nye indlæg"... Det er det der irritere mig. Dette er et forum og ikke et chatroom!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-05-06 17:10

Det er et "spørgsmål" i kategorien smalltalk.

En kategori, som du ikke skal tage seriøs. Her er det tilladt at "pjatte"

Citat
Bliver gerne væk, hvis du fortæller mig hvordan jeg kan undgå at en tråd som denne blander sig i mene "nye indlæg"... Det er det der irritere mig. Dette er et forum og ikke et chatroom!

Jeg har forstået det sådan at du abonnerer på kategorien smalltalk.

Du vil altid få en mail om det du abonnerer på.

Fjern fluebenet på det du ikke vil høre/se/læse mere om.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 02-05-06 18:01

Ja lille mig forstår ikke at nogen gider spilde tid med at blive 'pissersurogirriteret' over andres smalltalk.
Nå men nu spildte jeg jo så også tid på det!

vh ole

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 14 point
Dato : 02-05-06 19:44

Se en gang for længe siden blev det pjattet i forskellige seriøse spørgsmål.
Der var dengang mange pjattekandubrugere som foreslog Kandu at der blev oprettet en kategori som er beregnet til småsnak og leg (deraf navnet smalltalk)
Kategorien er også beregnet til at skælde ud som du nu gør "lassethorsted", og det skal du da være velkommen til.
Men at påstå at det er spam, er nok lidt overdrevet.

Ps. Ja vi leger, og har gjort det nogle dage/uger men det holder snart op når Ans bliver "træt"

Pss. Har du brug for lidt vidensdeling, så er der masser af kategorier, til spørgsmål og svar.
Prøv det, og du vil opdage en masse hjælp. (også fra diverse legebørn)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-05-06 20:04

lassethorsted tillykke med de første 3 dage.
er du med her for sæl at spamme, synd at du ikke lige har fået læst hvordan systemet virker.
Det kan man jo bruge halvdelen af sin tid på, på kandu, men som ny burde man måske lige sprøge sig frem

og ole det er så din dag 1014 i dag

Ans, lassethorsted har jo ikke endnu 'råd' til at købe svar, men det kommer vel.

nå nu er du vel nysgerrig selv , med alle disse tal.....
Din Ans(sinitet) løber op på 1066

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-05-06 20:19

for ikke lige at overse emesen 1287 dage (alderspræsident)

tror forresten at ans spørgsmål hentyde til at du emesen skal kikke på brink's nye sæt
http://www.brinck.dk/byggesaet/br1820.asp

Men det er jo bare et løst gæt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-05-06 20:19

natmaden

jeg stiller lige et spørgsmål til dig i en ny tråd.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-05-06 20:20

Jeg ved det jeg ved det - det er solskinsdage på Kandu.
Natmaden - er du stadig interesseret i en lille 166 Mhz IBM med SME server. Jeg har fået en retur.
Og er ved at hente en server fra nettet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-05-06 20:21

Øv, det var det jeg ville have spurgt om. Det med emesen og 1287 dage.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-05-06 20:23

Mums - den Brinck ser spændende ud.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-05-06 20:28

Jeg lukker her nu, så kan i lege videre i http://www.kandu.dk/spg87210.aspx

natmaden så får du et andet spørgsmål i en ny tråd, da du selv kom med svaret på det, jeg ville have spurgt om.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 02-05-06 20:31

Tak for svaret emesen

Vi "tales" ved

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-05-06 20:31

1287 / 365 = ca. 3½ år iflg. min Excel

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-05-06 21:28

Citat
Vi "tales" ved

ho-ho ja selfølgelig, vi 'lyttes' ved http://www.adgangforalle.dk/