/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fra : onkelkeld
Vist : 520 gange
200 point
Dato : 02-05-06 13:53

Er der andre som oplever at det er umuligt at få fat i 3.
Jeg har flere gange prøvet at mail'e til dem, det virker ikke, de svare ikke tilbage, og når jeg prøver at ringe til kundeservice får jeg en telefonsvare der sige de har travlt og jeg skal ringe senere eller mail'e ind til dem, så jeg ved sgu ikke om der overhovdet er mennesker der inde, eller det bare er en automat der tager mod penge.

Accepteret svar
Fra : Mig85

Modtaget 110 point
Dato : 02-05-06 14:01

Nu kender jeg tilfældig en som arbejder hos 3 og der er skam masser mennesker hos kundeservice. Måske har du bare været uheldig, at ringe når de har mest travlt... Prøv igen, og måske er du heldig denne gang

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-05-06 14:07

jeg plejer at ringe til en af butikkerne og der går det hurtigt

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 02-05-06 14:08

Jeg kan kun sige : "De har været yderst hjælpsomme hos 3" uanset omjeg har ringet, mailet eller har mødt op i en af deres butikker.
Så jeg kan kun sige OK for dem. Hvorimod CBB fylder én med lort

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 02-05-06 15:29

Jeg kunne fortælle mange skrækhistorier om "3", men prøver at holde mig til emnet. Prøv altid at ringe tidligt om morgenen lige når de åbner, der er knapt så meget knald på.

Godkendelse af svar
Fra : onkelkeld

Dato : 03-05-06 11:02

Tak for svaret Mig85.
Jeg prøvede igen, fik en undskyldning, og at vide at de var ved at oplærer nye, så problemet snart forsvinder.