/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
Alkohol-til/afvænning
Fra : sofus.dk
Vist : 606 gange
165 point
Dato : 01-05-06 22:37

Er der en her der kan sige mig, hvorfor man bliver tilvendt alkohol, selv når men efter lang tids ophør, skal have samme mængde /// af samme, eller mere, for at få samme virkning/brandert.
Som ikke virker
Ikke noget med links,,,,,,,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-05-06 23:19

de der links - de kan vist heller ikke drikkes

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-05-06 23:26

LINKs,,ville bare hore hvorfor kroppen kan vænne sig til skidtet.
Som du ved er jeg sgu da total IDIOT/UHELBRDELIGT BEDREVIDENDE MENNESKEHADER, DER KUN KAN LIDE katte hæ/hæ

Den giver katte´klø

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-05-06 23:31

Bare se på tips, jeg lægger her,,,,,,tror jeg ville blive frikendt alle andre steder "end her"
Men havd her kan jeg da være fri for at høre på kommentarer, fra an dre.
Der tro r de er SÅ MEGET bedre.

men der e r forskel .

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-05-06 23:32

Hvar det mig der skrev det
troede jeg tænkte det----------

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-05-06 23:33

Har du været til 1. maj mode Sofus

Du vil bare hore?(roolig nu)
Kroppen kan vænne sig til skidtet! (lyder da ikke godt)
Uhelbredelig menneskerhader (jævnfør ovenstående..Hmm)
Katteklø? hva er det?
Katte er da meget søde...men som eneste lidenskab..hmm naj!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-05-06 23:34

mode= møde ha ha

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-05-06 23:36

uah ikke godt når sofus.dk begynder at tænke med fingrene

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-05-06 23:38

Mirit..nej..endnu værre når han begynder med en anden legemsdel...

kjadflsdflk EFlfæd pqwew ØWEFLA DKFKA
Så ser det vel sådan ud....

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-05-06 23:41

Hvor har i været hennnna

Kan se jeg ikke er den eneste, der haqv været i parken---------HVEM VANDT
OG JEG HADER MENNESKER sieg ???? GODT JEG IKKE KAN DANSK, men at snakke med en missi,,,, det giér kløer 4½ på hver pote ????
Tænk selv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-05-06 23:42

fik du hjælp mango ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-05-06 23:43

tænk selv retur og læs dit start indlæg fusse

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-05-06 23:46

Mens jeg skrev alt det mens i selv tænkte

Stakkels kat, den kom lihe hjem og viste din RØV til mig, og så UD afr døren igen

???? var kan kroppen vænne sig til lortet, eller er HVAD, har på ingen måde abstinenser.
Med mindre jeg får NYT medicin

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-05-06 23:48

Kode
Indsæt din tekst hertænk selv retur og læs dit start indlæg fusse:-P

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-05-06 23:49

det gjorde jeg sg også,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-06 23:52

Hej igen Sofus.

Vi fik vist aldrig at vide hvad din kat egentlig hedder? Jeg mener...du skriver jo meget om ham, det er næsten som om man kender ham - hvad hedder han?

Og ja - kroppen vænner sig jo til skidtet, det er derfor man altid siger:
** Een gang alkoholiker - altid alkoholiker**

Og dem der er blevet tørlagt, de kalder sig selv for 'Alkoholiker der ikke har drukket i XXX antal dage/måneder osv'.

Sår'n er det jo og det ved du da udmærket

Men din kat Sofus? Be om et navn på kræet?

Venlig hilsen Dorthe.

PS. Dit sidste 'tip' fik da vist ok points? - Det synes jeg at jeg så?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-05-06 23:53

*fasag* det er altså ret morsomt det her...Mirit..hva mener du? *sf*
Naj naj..slwet ikke

Sofussen..det bliver sjawt at se de her imorn hva?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-05-06 00:04

nææææææh mango jeg synes ikke det er sjovt at en mand vælger at dø langsomt i stedet for at opleve noget godt i livet

vil.du - du fulgte ikke med - jeg kan godt huske hvad katten blev kaldt
(det er desuden ikke en hankat - synes jeg husker noget om p-piller )

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 02-05-06 00:54

Kan i ikke huske min HUNKATs navn, tror enda, der vaer en af jer der fik point for det.

IKKE spørgsmålet.
Hvorfor kan man holde til det.

Fik jeg en alkohol test, ville den muligvis være under lovlig grænse for bilkørsel.
det er der jeg IKKE vil hen, men gerne vide hvorfor

MAN KAN BLIVE VED MED AT SØPE SIG I/HJÆPL,,,,,,i et ellers fattig Danmark.
Døm andre jeg hader menesker, men elsker min KAT,,,,,,,den kan lide mig......hvad jeg ellers gør HER.

OPg så kom ikke med noget om bruger betaling, hvad jeg er helt med på, men sgu ikke med tilbagevirkende bivirkninger,.

4/5 mdr holdte mig fra mennesker, men dagen efter et familiebsøg ----PRØV GOOGLE
røg jeg på dn........

FUCK familien
miritdk---------du behøver ikke forsvare mig.
Medmindre det var din egen "gamle kat" der mødte min...

Det kunne ellers have været katteskægt,,,,,,, men for hvem ved jeh ikke.
Tror de ville have haft et skægt, til DIN kat fandt ud af hvad en MUS var

Ikke noget svar på spørgsmålet.........hvordan kan det være----læs overskriften
Over and 10/4

SKÅL
Hellere mig end katten

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 02-05-06 00:59

Ommer
Fra : tedd

Dato : 02-05-06 00:07

--------------------------------------------------------------------------------
Idiot!
--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 02-05-06 01:01

Hold kæft hvor kan sådan en idiot tage livet af mig og visse andre papagøjer.........

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 02-05-06 01:06

Men det må de selv stå for.........hvad fanden har jeg dog gjort menneker HER

Giver totalt OP

hvad fanden er dette for et forum.

Man forsøger at jælpe IDIOTER, der ikke vil hjælpes
Og så får man en sådan melding

Har sagt det før,,,,,,,,man skulle tro der VAR et par mennesker der styrede dette forum
HOLD KÆFT HVOR HAR JEG RET

GLEMTE AT sige

SIEG HEIL
Dansker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-05-06 01:11

sofus.dk iflg digselv giver du aldrig dine katte navne det må de selv klare

Citat
Og min kat hedder missi/mis/pigen- eller hvad den ellers, lige gider at reagere på.
Når jeg kalder på katten, er det med en meget HØJ fløjtetone, der går næsten over i det uhørlige...går jeg ud fra, og så KOMMER katten, som var der madtid/MUS.
Giver aldrig mine katte navn, det må de selv finde ud af.

jeg forsvarer dig filene ikke - det kan du udemærket selv - desuden ved jeg ikke nok om misbrug til at kunne stille op med råd osv - doh !!! Jeg ved dog at det ikke er andres skyld - såhh ????

ommer <<<<<<<<<<<<< det er en ommer

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 02-05-06 01:29

Sorry
ikke for hvad jeg gjort/lavet, men for andres tanker om mig.
Og jeg har trods alt en kopi af alle mails/PM herfra
Hvilket ikke ???? andre til bedre Papagøjer der snakker over sig.
Jeg kunne da i min vildeste fantasi///hvis jeg har en sådan////aldrig i mit liv finde på at anmelde andre,...........
Der må FANDEME være brugere herinde der sidder med en snotklat i øret,,, får de nu også besøg af

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-05-06 01:50

Hmm..ja jeg har i hvert fald småsovet, det ka jeg sagtens se, selvfølgelig er det en pigemis du har - det kan jeg godt huske nu - men jeg husker stadig ikke navnet. Jeg kan ikke engang huske at du har skrevet som mirti citerer ovenover - at dine katte selv må hitte ud af det med navne...

Ommer - ja dét er vist godtnok en ommer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-05-06 02:03

vil.du hvem er mirti ?????

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 02-05-06 02:13

Lige det jeg siger.
DET VAR EN OMMER,,,,,,,INDTIL
HADER AT BLIVE KALDT ET TÅBEHORN AF NOGEN, DER IKKE KENDER MIG.
er du læge/kender mig, glem det......

Men er det med den på, skal jeg SGU anmelde hele www.kandu.dk
mig skal de fandme ikke tage med i faldet.
Hellige mennesker, man skulle sgu tro i var ejere af dette forum.

Men prøv jeres egne spørgsmål og svar. og hån på dem, holder de egentlige bedre end mine,,,,,i en US retsal/DK

At blive kaldt en IDIOT, uden at være Læge eller andet udannet fridtids P???? så er du sgu mere på DEN end MIG, dette var et spørgsmål, ikke en indlæggelse..............
Der skal mere til en læge, når først jeg går agurk, men som sagt
FORGET IT
Jeg kunne sikkert være din far.
UHA, bare tanken og at skulle snakke med dig.
Giver mig hæmorider, i halsen.'

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-05-06 09:02

Citat
En længerevarende større alkoholbelastning forgifter hjernen og fører til fysisk afhængighed og tilvænning således, at den tilvænnede kan drikke endnu mere med færre tegn på beruselse. Hermed har den tilvænnede også nået en fase, hvor brat ophør med alkohol fremkalder abstinens og evt. abstinenskramper. Straks derefter kan der udvikles sig en svær psykose, delirium tremens med bevidsthedsuklarhed, fejltolkning af sanseindtryk og synshallucinationer, angstfyldte forfølgelsesforestillinger og motorisk uro. Herefter kan hjernen i nogle tilfælde svækkes varigt.

Kilde: http://www.alzheimer.dk/foreningen.php?pk_menu=104

SØG HJÆLP [hr] SØG HJÆLP [hr] SØG HJÆLP [hr] SØG HJÆLP

Annuller spørgsmålet
Fra : sofus.dk

Dato : 02-05-06 11:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål