/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Haben sie das gesehen....
Fra : Camillasmoster
Vist : 665 gange
50 point
Dato : 01-05-06 14:10

Gambrinus im badenzimmer - und ganz splitter naden.....

Mens vi venter på dokumentaren omkring det farefulde bad for fulde sirener (jeg er kommet til at smide billederne fra åstedet ud , så jeg skal lige bestille nogle nye) - så bliver de sat ud på min hjemmeside

123hjemmeside.dk/hannes-menageri

Gambrinus - kan vi få en kommentar?

Hanne, KANDU - tilbage til studiet....

(22,5 poænger med renter.....)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-06 15:48

*swingende farvestrålende pausefisk*

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-05-06 16:38

Øhhh, Dorthe - was meinst du?

Accepteret svar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Modtaget 50 point
Dato : 01-05-06 18:17

Ritch Ratch Pressemeddelse :
Gambrinus kom først hjem klokken lort i morges
og ligger stadig og trækker blæksprutter i land.
Før han gik i brædderne, havde han ikke været i stand til at aflægge fyldestgørende forklaring vedrørende hans gøren og laden de sidste tre døgn.
Han vil derfor ikke kunne forsvarer sig, overfor Moster Camillas insju… injurril… injule….. BESKYLDNINGER og insji….. incinume….. insemia….. PÅSTANDE, før han forhåbentlig igen engang er i stand til at ytre sig, på et for os andre, forståeligt tungemål.
Om en offentliggørelse af satellitbilleder af Republikken Als’ hemmelighedsstemplede førerbunker på diverse suspekte hjemmesider vil føre til krig eller fred med de vantro på den anden side af pontonbroen afgøres på laveste diplomatiske niveau i de kommende århundrede.
Vi håber og tror stadig på en fredelig løsning af denne tilspidsede situation.
Vi må dog igen påpege at vore diplomater ikke modtager nogen form for bestikkelse !
Måske lige med undtagelse af Ildvand.
(Husk at vi her i Republikken afmåles Whisky i Gallons).
Den Røde Baronesse

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-05-06 18:32

Lad ham ikke slippe, Moster..... Det må være i offentligheden interesse, i ytringsfrihedens navn, at alt i denne sag kommer for dagen!

På trods af fare for liv og lemmer, må jeg insistere på, at alle billeder må betragtes som bevismateriale og må offentliggørelse hurtigst muligt...

Desuden er jeg altid personligt interesseret i at se NUMSER!!!!

Weeeee.... Det kan kun gå for langsomt!!

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-05-06 18:33

Kors, hvor jeg dog hader at opdage tastaturbrokker mens skidtet står og loader!!!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-06 22:05

*fordrukne swingfisk mæ pause på*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-05-06 22:59

øh, hva handler det egentlig om det her? Hvad er det for en udsendelse du er ved at fabrikere Hanne?
LYder egentlig spøjs..måske du skulle sælge ideen til tv3

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-05-06 00:00

Det er om Gambrinus' brandoplevelsesgrillaften....

Du må ikke sige det til de andre - men jeg skylder ham 22½ poænger, og så skulle jeg jo finde på noget, ikk'?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-05-06 22:44

Nåeh, det var om det..kunne bare ikke helt genkende historien..men det er jo også svært, når først fantasien slippes løs her på kandu

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-06-06 22:43

Tak for svaret Den_Roede_Baronesse.

Ja, når herren ikke tager imod, må man jo aflevere poængerne ude i håårlen!