/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Par der kan li at blive set!
Fra : vesterbro
Vist : 1272 gange
18 point
Dato : 05-12-02 21:39

Vi er et par der elsker at dyrke sex foran andre - mest webcam. Er vi bare vildt mærkelige eller er der andre der også har det på samme måde?

Accepteret svar
Fra : smurfi

Modtaget 28 point
Dato : 05-12-02 22:05

Tror ikke dere er så merkelige. Dette har nok tent folk i hundrevis av år, bare at nå er vi så frimodige at vi sier at vi liker det også ) (vi gjør det tilogmed bevisst slik at andre kan se oss)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-12-02 22:10

Ja, det er der vist mange der kan li`- ikke nødvendigvis alle, men er stensikker på mange har det ligesom jer - jeg er af den mening at ting ikke er mærkelige, så længe I begge er med på den og enige om det .... det der føles rigtigt for jer føles måske forkert for andre ....
så kort sagt er I begge indforstået og enige, er det fuldt ud jeres valg og al respekt for det.

- og tror faktisk alle har en lille exshibitionist i maven ( uuuhhh er det rigtigt stavet ) men så i hvert fald en lille show off person .... ( dumt og svært ord )

Kommentar
Fra : lulle3000

Dato : 06-12-02 14:52

hej

jeg synter overhovedet ikke der er noget mærkeligt i det!!! hvis det er det der tænder jer ér der intet galt i det. vi er alle så forskellige og heldigvis for det ellers ville livet blive noget kedeligt..
hvis i elsker i det "fri" syntes jeg bare man skal tænke på om det er et sted hvor børn måske kunne komme!!!! eller gamle mennesker det ville nok få et hjertestop :0)
eller gør det i holder af det er ikke andres mening der tæller der er jeres...

mvh
lulle

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-12-02 03:35

> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Drop dog at bruge den latterlige side, der snylter på usenet.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-12-02 13:48

In article <3df15dff$0$47052$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
dtm.ioa@cbs.eu says...
>
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
>
> Drop dog at bruge den latterlige side, der snylter på usenet.

LOL, ja ligesom det er snyltning at linke til andres sider - tsk tsk

fut mudder

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-12-02 20:37

Hejsan

I kan jo prøve at kigge lidt indefor hos www.anywebcam.com og se at andre,
ligesom også dyrke den form for interesse............*S*

Manse

--
Informationer er da noget man søger på nettet.....
"vesterbro" <vesterbro.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:PN9I9.60707$HU.4185341@news010.worldonline.dk...
> Vi er et par der elsker at dyrke sex foran andre - mest webcam. Er vi
> bare vildt mærkelige eller er der andre der også har det på samme måde?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-12-02 20:41

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.eu> wrote in message
news:3df15dff$0$47052$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
>
> Drop dog at bruge den latterlige side, der snylter på usenet.

Hvad mener du?

Jeg er med på du ikke kan lide kandu.dk, men hvorfor egentligt ikke?

Mvh
Jimmy

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-12-02 03:54

> > Vi er et par der elsker at dyrke sex foran andre - mest webcam. Er
vi
> > bare vildt mærkelige eller er der andre der også har det på samme
måde?
Formerings-sex vil altid eksistere, men hvormeget fornøjelsessex ville
der være, hvis ikke FORBUDEN FRUGT SMAGER BEDST?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-12-02 21:30

Jimmy skriblede:
> "David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.eu> wrote in message
> news:3df15dff$0$47052$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>> Leveret af:
>>> http://www.kandu.dk/
>>> "Vejen til en hurtig løsning"
>>
>> Drop dog at bruge den latterlige side, der snylter på usenet.
>
> Hvad mener du?
>
> Jeg er med på du ikke kan lide kandu.dk, men hvorfor egentligt ikke?

Den har et latterligt pointsystem der fremmer at folk stiller flest mulige
spørgsmål og stiller svar hurtigst muligt - uanset indhold.

David

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-12-02 22:21

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.eu> wrote in message
news:3df3ab8d$0$47065$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jimmy skriblede:
> > "David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.eu> wrote in message
> > news:3df15dff$0$47052$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >>
> >>> Leveret af:
> >>> http://www.kandu.dk/
> >>> "Vejen til en hurtig løsning"
> >>
> >> Drop dog at bruge den latterlige side, der snylter på usenet.
> >
> > Hvad mener du?
> >
> > Jeg er med på du ikke kan lide kandu.dk, men hvorfor egentligt ikke?
>
> Den har et latterligt pointsystem der fremmer at folk stiller flest mulige
> spørgsmål og stiller svar hurtigst muligt - uanset indhold.

Fair nok - pointe forstået.

Programmørernes primære mål er højst mulig eksponering af deres navn.

Mvh
Jimmy

Kommentar
Fra : nastravia

Dato : 30-12-02 10:56

Jeg mener ikke at der er noget galt med at elske offentlig bare det ikke går ud over børn det er kun et erotisk krydderi som jeg selv kunne tænke mig

Kommentar
Fra : mr.fixit

Dato : 04-01-03 22:06

Hej
Det er da fedt at i tør , jeg er en gift mand som et par gange har set/hørt elskende par,
og må da indrømme at mine hormoner ikke var upåvirkede.
Hilsen
MrFixit