/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
msn problemer !!!!
Fra : return
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 01-05-06 11:35

hej

nogen der kan hjælpe

har msn 7.5 og sidder og snakker (modparten har også 7,5)over cam men lyden hakker utroligt meget ,men hvis ved kommende ligger mig ned på bundlinien så kam man jo kun høre hinanden og så er lyden god
nogen detr har et bud på hvad problemet kan være for når ved kommende så laver msn stor igen så den ikke ligger på bundlinien ja så er der problemer med lyden med det samme igen

håber på en seriøs hjælp

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 50 point
Dato : 01-05-06 13:31

Hvis der ikke er nogle som kan hjælpe dig her, så kan du skrive en e-mail til msn og få svar.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 01-05-06 20:41

Tak for svaret nullerbullerpige.