/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
HJÆLP!!!
Fra : 0alfen0
Vist : 491 gange
391 point
Dato : 30-04-06 21:06

hay... jeg har ledt efter et maleri i nogle dage her på nettet, og jeg kan bare ikke finde det nogen steder, det er et billed af en indianer kvinde som sidder og kigger ned i noget vand, og hendes spejlbillede er en ulv.
Håber virkelig at nogen kan hjælpe mig med at finde det
på forhånd tak

kram alfen

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-04-06 22:08
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-04-06 22:09
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-04-06 23:23

Hvis du har været på nettet og set billedet, kan du jo bare bruge din oversigt (Grøn cirkel) oppe på Internet explorer, og gå til den dag du så billedet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 01-05-06 07:08
Kommentar
Fra : 0alfen0

Dato : 01-05-06 12:33

jeg kom lige til at tænke at der er en oplysning i ikke lige fik, det er sådan nogle blårlige farver og jeg har set det i et legeland i italien som hedder fiabilandia inde på en saloon... håber at det kan hjælpe en smule...
kram
alf

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 01-05-06 13:53

Hej, det er jo som at lede efter en nål i en høstak så skriv til dem og spørg:

mailto:fiabilandia@fiabilandia.it

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-05-06 13:57

Det lyder temmelig meget som det motiv der kan købes som plakat i større supermarkeder (Bilka eks.) og hos boghandlere.
Samme motiv kan også fås som print på en T-shirt.

Lidt samme stil som nummer fire billede på siden her.
http://www.3dfoilart.com/native_american.htm

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-05-06 19:46

I dette link er der ufattelig mange plakater, der er også mulighed for at skrive til dem og efterlyse en plakat. Jeg fandt selv nogle jeg savnede

http://www.allposters.com/gallery.asp?aid=47984987&GCID=S15100x017&KEYWORD=Poster

Annuller spørgsmålet
Fra : 0alfen0

Dato : 24-11-06 10:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål