/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet Explore 6,1
Fra : jehe
Vist : 494 gange
200 point
Dato : 05-12-02 19:22

Er der nogen der kan hjælpe ?
Min IExplore er begyndt at lukke helt ned når jeg besøger særlige hjemmesider eks Ekstra Bladet.
Den lukker helt ned. Jeg har forsøgt at instalerer den på ny men uden held, den eneste meddelse jeg får er
at den version jeg har på computeren er nyere end den jeg forsøger at instalere. Maskinen kører XP incl. service pack1.
Jeg har søgt på nettet få at få en vejledning til event. at fjerne IExplore helt og så instalere den i gen, men har ikke kunne finde nogen sikker måde at gøre det på.
Mvh. JH

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 05-12-02 20:41

Hej JH!

Her er en vejledning til hvordan man reparerer og geninstallerer MS Explorer:
http://www.rselby.com/ReinstallorRepairInternetExplorer6.htm

Jeg har ikke selv prøvet; så jeg kan ikke garantere at det virker.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 06-12-02 01:21

Får du nogle fejlmeddelelser ??? Hvis ja - hvad siger de ?

Kommentar
Fra : jehe

Dato : 06-12-02 14:02

Hej Klojs
Jeg får et vindue op med følgende tekst :
iexplore.exe - Programfejl
Instruktionen ved "0x017c2008" referede hukommelse ved "0x017c2008".Hukommelse kunne ikke "read".
Klik på OK for at afslutte programmet.

Mvh
JH

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 06-12-02 17:09

Hej JH!

Har du prøvet det link jeg opgav vedr. reparation?

En anden mulighed er også, at prøve at reparere Windows XP med "R" funktionen.
Boot fra din Windows XP >Spring første tilbud om "R" over > Vælg installation og derefter hvor du har Windows installeret (normalt c:\Windows ) >Nu får du muæighed for at vælge "R" > Herfeter vælge du "R" og Windows vil så lave en slags ny installation; men stort set alt bliver bevaret som det var før; men Explorer bliver sandsynligvis repareret.

Husk backup af vigtige filer først; men kommer du i tvivl - så afbryd og vend lige tilbage!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-12-02 08:50

> Min IExplore er begyndt at lukke helt ned når jeg besøger særlige
> hjemmesider eks Ekstra Bladet.
> Den lukker helt ned. Jeg har forsøgt at instalerer den på ny men uden
> held, den eneste meddelse jeg får er
[snip]

Det var et underligt problem. Du kan evt. forsøge med
http://www.wintip.dk/artikler/rep_ie.htm, men hvis det ikke
virker (jeg har min tvivl), kan du spørge i browsergruppen, hvor de
måske har set problemet før: news:dk.edb.internet.software.browser

Mvh.
Morten

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 200 point
Dato : 07-12-02 11:32

Det kan være, at din IE mangle Java...?

Mvh,
NWN

"jehe" <jehe.news@kandu.dk> wrote in message
news:PN9I9.60703$HU.4185413@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der kan hjælpe ?
> Min IExplore er begyndt at lukke helt ned når jeg besøger særlige
> hjemmesider eks Ekstra Bladet.
> Den lukker helt ned. Jeg har forsøgt at instalerer den på ny men uden
> held, den eneste meddelse jeg får er
> at den version jeg har på computeren er nyere end den jeg forsøger at
> instalere. Maskinen kører XP incl. service pack1.
> Jeg har søgt på nettet få at få en vejledning til event. at fjerne
> IExplore helt og så instalere den i gen, men har ikke kunne finde nogen
> sikker måde at gøre det på.
> Mvh. JH
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : jehe

Dato : 07-12-02 19:59

"Never Winternights" skrev d. 07-12-02 11:32 dette indlæg :
> Det kan være, at din IE mangle Java...?
>
> Mvh,
> NWN
>
> "jehe" <jehe.news@kandu.dk> wrote in message
> news:PN9I9.60703$HU.4185413@news010.worldonline.dk...
> > Er der nogen der kan hjælpe ?
> > Min IExplore er begyndt at lukke helt ned når jeg besøger særlige
> > hjemmesider eks Ekstra Bladet.
> > Den lukker helt ned. Jeg har forsøgt at instalerer den på ny men uden
> > held, den eneste meddelse jeg får er
> > at den version jeg har på computeren er nyere end den jeg forsøger at
> > instalere. Maskinen kører XP incl. service pack1.
> > Jeg har søgt på nettet få at få en vejledning til event. at fjerne
> > IExplore helt og så instalere den i gen, men har ikke kunne finde nogen
> > sikker måde at gøre det på.
> > Mvh. JH
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>
> Tak for tipppet hvorfor tæmker man ikke på det selv
Dit svar besvarede mit spørgsmål tak for det
mvh JH

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 02-10-03 08:02

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Godkendelse af svar
Fra : jehe

Dato : 02-10-03 17:39

Tak for svaret Never Winternights.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-10-03 18:28

"jehe" <jehe.news@kandu.dk> skrev :

>Tak for svaret Never Winternights.

Takker for et svar, du har stillet 06.12.2002 og fået svar på
dagen efter.

Du er sørme hurtig til at takke.
--
Knud