/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Bartstyr til PGO Comet
Fra : toshio
Vist : 1663 gange
65 point
Dato : 30-04-06 15:35

Hej Alle!

Da en PGO Comet som bekendt har diverse horn-, blinklys- og lyskontakter indbygget i selve lygtemodulet har jeg et spørgsmål...

Hvis jeg skal skifte til bartstyr, skal jeg jo for det første have fat i en frempind (right?), men skal jeg også have ny gasregulator? (Eller hvad det nu hedder)

Og skulle der være en, der havde en god ide til hvad jeg kunne gøre ved kontakterne... Jeg havde tænkt mig at sætte lys on-off og lang-kort kontakterne ned ved tændingen i form af nogle "diode-kontakter"... Kan det lade sig gøre?

Men jeg vil gerne have blinklys, horn og el-start-kontakten lige ved hånden, så jeg tænkte på, om der kunne købes nogen custom-konsoller, der kan fittes på et bartstyr, og samtidig fungere med en PGO Comet...

NB: Forlygten skal erstattes med en BCD Custom forlygte, som monteres i frontskjoldet.. Nogen problemer her?

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 01-05-06 10:20

Prøv på www.scootergalleri.dk/ 's forum.. De har nok mere forstand på det..

\\-> Dennis