/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Backdoor forum
Fra : davido
Vist : 1148 gange
10 point
Dato : 30-04-06 10:02

Hej er her nogen som kender til Gay MOvie forum, hvor man får passwords til forskellige sites. Det hedder disse gay forum. Backdoor forum. Hvor man kan logge sig på websider med gay billeder og mange lange clips eller hele film.

Accepteret svar
Fra : elinrandrup

Modtaget 10 point
Dato : 30-04-06 20:21

Hej davido

Brog Google søgemaskine..

Søg efter Gay billeder af mænd
eller bare Gay billeder

Så kommer der en helt masse du kan kigge på..

Håber det er godt nok..

Hilsen ELin

Kommentar
Fra : davido

Dato : 07-05-06 10:03

Det har jeg men der kommer ikke de forum op med backdoorpassog username

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 07-05-06 13:45

Hej

Så ved jeg desværre ikke, hvor du skal finde det..

Men du må have fat i din fyr og selv lave nogle film, hvis det er.. Det kan være i finder det meget sjovt...

Mvh Elin

Godkendelse af svar
Fra : davido

Dato : 05-08-06 18:18

Tak for svaret elinrandrup.