/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Min hjemmeside
Fra : elinrandrup
Vist : 885 gange
50 point
Dato : 29-04-06 15:39

Hej

Jeg har et problem med min 123hjemmeside...

Når jeg vil ind og ændre noget på den, så skal jeg skrive mit brugernavn og min kode.
Fungere fint

Så kommer jeg ind på siden.
Fungere også fint

Men så kommer problemet
Det er lige meget hvad jeg så vil gå ind i her for at lave ændringer, så kommer der bare til at stå forneden, Der opstod en fejl på siden
Og så kan jeg ikke gøre noget..

Hvad kan jeg gøre ved det?

Hilsen Elin

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 29-04-06 15:57

Jeg synes du skal skrive til support og spørge om der er en generel fejl.

Eller først tjekke i deres forum (hvis de har noget) om der er en fejl.... kan jo godt være de laver opdatering eller andet.

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 29-04-06 16:03

Hej

Jeg har også skrevet til dem..

Har bare ikke hørt fra dem endnu..

Elin

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 29-04-06 16:07

øv og det er lørdag...

måske et dumt spørgsmål - når du får meddelelsen fejl på siden, har du så forsøgt dig med F5 (opdater)?

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 29-04-06 16:29

Hej

Nej men det har jeg nu tre gange, og det hjalp ikke..

Prøver lige lidt andre adresser og ser hvordan det ser ud...

Elin

Kommentar
Fra : mrcmoch

Dato : 29-04-06 17:22

Hej Elin
Jeg har netop været inde på min egen 123 hjemmeside [123hjemmeside.dk/runager] for at undersøge om der her skulle være nogen problemer, denne virker upåklageligt.

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 29-04-06 17:45

Hej

Jeg ved ikke hvad der er med den..
Og nej det er ikke fordi den ikke er betalt.

Ved ikke om det kan være et eller andet jeg er kommet til at gøre, kan bare ikke forestille mig, hvad det kunne være.

Elin

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 29-04-06 18:31

Har du prøvet lægge en anden index.html fil ind, for at se hvad der sker
Til tider er det ikke nok, bare at rette enkelte ting, men alt hvad du har lagt op skal redigeres lokalt, og uploades igen.

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 29-04-06 18:56

Hej ommer

Så meget har jeg desværre ikke forstand på det, så nej det har jeg ikke.

Aner ikke hvad jeg skal gøre ved det..

Elin

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 29-04-06 19:19

Problemet med disse gør det selv hjemmesider, hvor man anvender skabeloner og vil gøre det så let som muligt opstår der nemt problemer.

Det at lave en hjemmeside, kan også gøres for let.

123's koncept med, at det skal være så nemt som muligt er god nok, men hvad så når der er problemer og supporten er lukket ?

Vælger man denne løsning til kunderne, bør man også have en ekstra udvidet support, da dem som er målgruppen måske intet kender til html, ftp og hvad det ellers hedder i fagtermer.

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 29-04-06 19:26

Prøv at uploade en ny index.html fil og se hvad der sker.
Bare lav en fil der står VIRKER SGU IKKE.
Og gå ind på din side, for at se om det virker.
Virker det, skal du lave alt dit arbejde om, og uploade det igen.

Men gem den gamle index.htm fil, så kan den altid lægges op igen

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 29-04-06 19:34

Hej ommer

Den der index.html fil hvor skal jeg finde den?

Håber i har tålmodighed med mig..

123hjemmesiden plejer at virke.. Når man skriver til dem, skal man have svar inden 24 timer.. Så umiddelbart er det en gang i morgen..

Elin

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 29-04-06 19:52

Hej

Har lige været inde på hjemmesiden igen, der hvor jeg laver det om..
Jeg kan godt ændre billederne, men der mangler en masse tekst, så jeg kan ikke se, hvad jeg eventuelt vil skrive om.

Noget rigtigt møj i dag... Det plejer at virke..

Elin

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 29-04-06 20:11

Hvis jeg var dig, hvad jeg ikke er.

Ville jeg hente ALT ned, som du har lagt op.
Og gemme i en mappe.
Lav det hele om, med links og andet, så det hele virker på din pc.

Og så op med det igen.

Nu kender jeg ikke meget til 123, men kunne det tænkes, at du først skulle slette din index.html fil.
Men disse gratis sider giver flere problemer end svar.
Prøv at oprette dig hos www.frac.dk

Mener ikke de giver dig ret til at redigere LIVE.

Så bare på den IGEN

Accepteret svar
Fra : golfhouse

Modtaget 50 point
Dato : 30-04-06 07:33

prøv at gå op i "fuktioner" ned i "Indstillinger" tryk på "slet filer" og derefter på "slet cookies" husk vælg at slette alt offline indhold.

Så tror jeg den virker igen.

Peter

Godkendelse af svar
Fra : elinrandrup

Dato : 30-04-06 10:38

Tak for svaret golfhouse.

Så hjalp det...

Mange tak...

Hilsen Elin