/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Digital signatur
Fra : clou
Vist : 729 gange
300 point
Dato : 29-04-06 11:51

Så er jeg her igen og håber på et svar:

Jeg har en digital signatur på min stationære computer, har taget en sikkerhedskopi, og har så installeret det på den bærbare computer, så langt så godt!

Nu kommer problemet, når jeg prøver at logge på, hvor jeg skal bruge den digitale signatur, kan den ikke komme længere end til Log på. Når jeg har trykket der, sker der ikke mere.

Håber der er hjælp at hente, kan fortælle at man på tdc ikke kan guide mig igennem.

Tror selv det måske er noget med nogle indstillinger i IE, har talladt POPUPS.

På forhånd 1000 tak for svaret

Clou

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 29-04-06 12:15

Meningen med en digitalsigniatur, er vel at den kun kan bruges på en pc.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 29-04-06 12:28

Digital signatur kan sagtes flyttes, feks hvis du får ny PC, det har jeg selv gjort, og så kan den også på en bærbar, men kan ikke huske udenad hvad jeg gjorde, men har gjort det...

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 29-04-06 12:35
Kommentar
Fra : ommer

Dato : 29-04-06 12:37
Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 29-04-06 12:42

Du kan brug digitel signature på flere maskiner, men jeg mener at du skal melde det således at TDC kan sende program til det pågældende maskin!!

Accepteret svar
Fra : kvaglund

Modtaget 150 point
Dato : 03-05-06 22:13

Hej Clou

Vi havde selv problemet herhjemme med at logge på den digitale signatur med vores bærbare computer, også uden held.

Vi fik af tdc at vide, at vi skulle bestille en ny signatur, hvilket vi gjorde - og det bedste er - det virker nu!

Held og lykke med det fra

Kvaglund

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 03-05-06 22:18

Tak for svaret kvaglund. .

Clou

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 03-05-06 22:26

"" Kalder du et svar på et spørgsmål""'

Hej Clou

Vi havde selv problemet herhjemme med at logge på den digitale signatur med vores bærbare computer, også uden held.

Vi fik af tdc at vide, at vi skulle bestille en ny signatur, hvilket vi gjorde - og det bedste er - det virker nu!
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
Når det hele står her.

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_support_inst_imp
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_hed_kdf
Virkede der ikke.
Så lad da være med at spørge.
Eller gå til dem der har udstedt koden.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-05-06 22:39

Til dig Ommer

Dine link er blevet afprøvet - desværre uden held, havde de virket havde du sandelig fået pointene.

Clou

Kommentar
Fra : ommer

Dato : 03-05-06 23:17

Point er jeg sgu ligeglad ,men tag da at læs vejledningen,,,, de var på de links jeg LÅ.