/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Laserkontrol
Fra : TulleRulle
Vist : 1247 gange
40 point
Dato : 05-12-02 15:11

Der er så mange mænd her på kandu. Der må være en der ved hvordan man snyder en laserkontrol ?

Hilsen Tulle

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 05-12-02 15:18

Hej Tulle

Selve laseren får du svært ved at snyde. Ikke engang med stealth teknologi kan det lade sig gøre. Dansk lovgivning siger dog at politiets fartfælder kun er gyldigt bevismateriale, hvis de er vedlagt et vellignende foto der udelader enhver tvivl om hvem der er fører af køretøjet. En fidus er her at sætte husholdningsfilm på forruden, det slører fotografien nok til at man ikke kan se hvem der er på billedet. Problemet er bare at det betragtes som bevist forsøg på at snyde og den slags takseres til 500 Kr. En bedre ide er at løfte en hånd op foran ansigtet. Der kan jo værre mange gode grunde til at løfte en hånd i bilen.

Det allerbedste er dog at sænke farten

mvh srhansen

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 05-12-02 15:19

Jeg har hørt noget om, at hvis man slipper speederen og decelererer kan laseren ikke låse sig fast. Tror det er bedre hvis man samtidig bremser let.... Men ikke nok til, at næsen dykker tydeligt, så er man nok lettere busted.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-12-02 17:52

kør rundt med en fastelavnsmaske

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 40 point
Dato : 05-12-02 18:01

Tag sol eller bliv til en neger.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 07-12-02 22:22

bmv>>hvis man har bare nogenlunde min højde ca. 185cm , vil man ikke kunne se en skid, og derfor køre galt, men selvfølgelig bliver man så heller ikke taget i en fart kontrol

Kommentar
Fra : Naut

Dato : 08-12-02 17:51

Hej Tulle

Man kan bare sætte sølvpapir i forruden

Pøj/Pøj med det

mvh

\John

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 08-12-02 23:10

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA, NAUT u nauty boy u! Very farny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 08-12-02 23:26

Lad være med at bruge jeres tid her: BMW_styrer_for_vildt/TulleRulle er den samme person, og spørgsmålet vil (højest sansynligt) stå stille indtil BMW_styrer_for_vildt's formodede svar automatisk vil blive godkendt efter 1 måned....

I hjælper ikke nogen ved at svare, men spilder blot jeres tid på en point-svindler som er ligeglad med jeres svar/kommentar

I kan evt. læse mere her: http://www.kandu.dk/dk/spg/8750

Kommentar
Fra : Naut

Dato : 11-12-02 22:54

Hey Ice

Jeg ville have forslået solariet, men du napped ideen.......damn you...

Hej E.P

I know, håbede bare hun ville prøve..................

Godkendelse af svar
Fra : TulleRulle

Dato : 12-12-02 18:35

Sødt svar IceCap du får mine point

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 14-12-02 00:40

Ihh, tusind tak som byder!!!! Det er sjældent nogen sætter pris på min "SORTE" humor..... Julesmiley til dig! <(o:>.

Kommentar
Fra : kielgast

Dato : 26-12-02 23:30

Du kan bare nægte at oplyse hvem der var fører af bilen.