/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Malet, kalket - jamen ........
Fra : TheRipley
Vist : 725 gange
200 point
Dato : 28-04-06 17:19

Jeg følger med i spørgsmål http://www.kandu.dk/spg86970.aspx der handler om, hvad man kan male/kalke sit hus med, alt efter hvilken behandling det har fået før......

Mit nye/gamle hus er gult, hyggeligt bestemt, men det har taget lidt skade af vinter og frost.

Og jeg har ikke den ringeste anelse om, hvad jeg skal gøre ved det. Huset er købt som et dødsbo med ansvarsfraskrivelse, og derfor uden tilstandsrapport, prisen var så også derefter, så det er OK, men er der nogen tegn, jeg kan gå efter????

Jeg arbejder lidt for meget i tiden, så jeg er ikke logget ind hver dag, men det betyder ikke at alle gode råd ikke bliver læst med stor interesse

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 28-04-06 17:35

Måske du kan bruge linket http://www.husdoktor.dk[sol]
Mvh. KISSAN

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 200 point
Dato : 28-04-06 21:58

Spørg HP http://www.skalflex.dk/
Jeg var i tvivl og fik en af deres konsulenter til at kigge på det og rådgive - graaaatiiis.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-04-06 00:40

Jeg synes du skal følge Bjarnes råd..
Hvor gammelt er huset?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-05-06 07:32

Huset er fra 1877 og jeg kan se, at Bjarnes link giver gode råd til mange ting, derfor "tak for hjælpen til dig!"

Knus Ripley, der tager på ferie og ikke vil "beskyldes" for løse ender

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 12-05-06 07:34

Tak for svaret BjarneD.

Jeg ved ikke, om jeg får en konsulent ud, men dit link giver faktisk mange gode råd, så tak.....

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-05-06 13:02

Held og lykke med projektet.