/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Opbevaring!!!
Fra : swarn
Vist : 2749 gange
200 point
Dato : 28-04-06 09:43

Jeg ved ikke rigtig,men jeg prøver her.

Jeg har engang hørt, om nogle store/små poser til tøj og dyner, hvor man så suger alt luft ud med en støvsuger, er der en og anden der kan sige hvor man køber dem, så vil jeg gerne hører om det.

Hilsen swarn

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-04-06 09:52

I TV-shop køber man dem.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 28-04-06 09:53
Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-04-06 09:55

Systemet hedder Super Pack og er på den liste midt på siden når du kommer ind i linket.

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-06 10:07

Jeg bruger den nemme og billige løsning - sorte plasticsække - og det virker efter hensigten

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 28-04-06 10:42

Tak for svaret dova.
Hilsen swarn

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-06 10:52

Jeg vil også mene, at en almindelig pose vil kunne gøre det.

Jeg putter dynen i posen og presser luften ud ved at masse den, mens jeg holder den lukket - det er nemt - uden støvsuger.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-04-06 00:56

Hanne, er du klar over hvor lille en stor dyne kan blive, hvis du kommer den i en sort plastpose og suger luften ud af den, med en støvsuger...?
De fylder næsten ingenting..
-men du masser dem *GG*

Lad dog være med at "KØBE" de poser...du kan ligeså godt bruge en sort sæk, som Nordsted anbefaler.