/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fotograf søges nær Lalandia
Fra : Tulletine
Vist : 801 gange
300 point
Dato : 27-04-06 21:51

Lørdag d. 6/5 er hele min amilie samlet på Lalandia i anledning af min fars 60 års fødselsdag. Jeg vil så gerne have taget et billed af os alle samlet men da det har været umuligt inden vi tager afsted efterlyser jeg nu en der er nær Lalandia lørdag d. 6-5 og som vil komme og tage et billed af os.
Kontakt mig hurtigst muligt.

Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-06 23:11

Mon ikke de her kan hjælpe dig videre i din søgen

Turist & Erhvervsbureauet er sekretariat, og alt post vedr. Turistforeningen stiles til Tove Aittomaki Færgestationsvej 6, 4970 Rødby Tlf. 5460 4546 info@turistinfo-roedby.dk

Stort med din far, og god fest. Vi var samlet der sidste år da mine forældre holdt guldbryllup, de holdt ikke selve festen der men på en kro i Nakskov, men dagene omkring festen var vi alle inlogeret på Lalandia, en dejlig måde at være sammen på, og alligevel have sit eget for natten.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 28-04-06 08:20

Er helt sikker på, at hvis du sender en mail til Lalandia http://www.lalandia.dk/Fakta/Kontakt
har de løsningen på dit problem.
Ha' en god fest

Accepteret svar
Fra : jensthybo

Modtaget 300 point
Dato : 28-04-06 20:22

Prøv at gå på www.fotokritk.dk og opret dig som bruger. Smid en efterlysning i forumet snik/snak. Og jeg tror at du meget hurtigt vil få nogle svar. Men vær forberedt på at det kommer til at koste lidt mønter.
/Jens

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 10-05-06 22:12

Tak for svaret jensthybo - jeg fandt desværre ikke nogen via dit link men ideen var super.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-05-06 22:25

tulletine, fik du en fotograf, eller hva' gjorde du??